نسیم نوروزی

برخی از برنامه‌های نوروزی شبکه نشاط و سرگرمی اعلام شد

نسیم نوروزی

به پایان سال 98 نزدیك می‌شویم و یكی از پرسش‌های مخاطبان تلویزیون در این ایام، تدارك سیما برای سال نو است. یكی از شبكه‌هایی كه به واسطه شعارش، معمولا نقش مهمی در برنامه‌سازی ویژه سال جدید ایفا می‌كند، شبكه نسیم است؛ شبكه‌ای كه مدتی است تعداد برنامه‌های خبرساز آن كم شده اما با بازگشت دورهمی به آنتن، جان تازه گرفته و مدیر آن خبر از بازگشت، ویژه شدن و رونق گرفتن بعضی دیگر از برنامه‌های آن در آینده و به‌خصوص ایام عید داده است؛ از جمله برنامه‌هایی كه احسانی درباره آنها توضیح داده، خندوانه، كودك‌شو، دورهمی و چهل‌تیكه است كه در ادامه درباره جزئیات آنها بیشتر گفته‌ایم.
سال تحویل با «چهل‌تیكه» 
شب عید امسال، با شهادت امام موسی كاظم(ع) مصادف شده است و به همین خاطر شبكه نسیم در نظر دارد برنامه‌ای را برای سال‌تحویل روی آنتن بفرستد كه قابلیت متناسب شدن با این فضا را داشته باشد و انتخاب شبكه برای این مناسبت برنامه «چهل‌تیكه» است. محمد احسانی، مدیر شبكه نسیم در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار کرد: «چهل تیكه» به كارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی قرار است سال را همراه مخاطبان این شبكه نو كند و حدود سه ساعت روی آنتن برود. اگر بیننده این برنامه باشید، می‌دانید چهل‌تیكه برنامه‌ای نوستالژی‌باز است كه در فصل جدید خود حال و هوای تازه گرفت و با اجرای علیمردانی به دعوت از خاطره‌سازان و گفت‌‍وگو با آنان می‌پرداخت. با توجه به روال همیشگی برنامه، به نظر می‌رسد در چهل‌تیكه ویژه عید هم باید منتظر حضور هنرمندان و... در این برنامه باشیم.
«كودك‌شو» عیدانه می‌شود
یكی دیگر از برنامه‌هایی كه مدیر شبكه نسیم، خبر از نوروزی شدن آن داده «كودك‌شو» است كه یكی از برنامه‌های اصلی شبكه نسیم به حساب می‌آید. با پیگیری‌ جام‌جم از شبكه، مشخص شد این برنامه در مرحله آماده‌سازی دكور قرار دارد و احتمالا در روزهای نخستین سال 99 هر شب روی آنتن می‌رود و بعد از نوروز به روال عادی پخش خود بازمی‌گردد.
«دورهمی» و «خندوانه» هم هستند؟ 
چندی پیش اعلام شد خندوانه كه مدتی است از آنتن دور بوده، اسفند به «نسیم» بازمی‌گردد و تا محرم پخش می‌شود و حالا احسانی در گفت‌وگو با رسانه‌ها خبر داده این برنامه به خاطر مشكلاتی از جمله دكور، قبل از عید به آنتن نمی‌رسد. او گفته كه به‌تازگی مشكلات مربوط به محل تصویربرداری این برنامه حل شده است. عوامل مشغول هستند و تلاش دارند آن را برای پخش در ایام نوروز برسانند. مدیر شبكه نسیم همچنین اعلام كرده برنامه دورهمی در نوروز به پخش خود ادامه می‌دهد.