گام بلند رسانه ملی برای پوشش حداکثری در نقاط مختلف کشور

گام بلند رسانه ملی برای پوشش حداکثری در نقاط مختلف کشور

پروژه‌های بهره برداری شده معاونت توسعه و فناوری رسانه در ایام دهه  مبارک فجر با گذر از مرز 953 پروژه نوید گامی بلند برای پوشش حداکثری در چهارگوشه میهن عزیزمان را می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی ، دکتر رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما در خصوص پروژه‌های بهره‌برداری شده در ایام دهه  مبارک فجر گفت: این پروژه‌ها که در حوزه‌های مختلف فنی و با رویکر عدالت رسانه ای و در حوزه‌های انتقال تا انتشار در مناطق مختلف کشور به بهره برداری رسید، گام بلندی برای پوشش حداکثری در نقاط مختلف کشورمان است.
ایشان با توجه به نگرش این معاونت در خصوص حمایت از صنایع داخلی فعال در صنعت رسانه عنوان کرد؛ در پروژه‌های مذکور با رویکرد حداکثری در استفاده از تجهیزات داخلی، تلاش شد تا گامی بلند برای تعامل و همگرایی با این شرکت‌ها برداشته و زمینه‌ای برای صادرات محصولات آنها به خارج از کشور فراهم شود.
این گزارش می‌افزاید، در بهمن 98 با تلاش و پشتکار مستمر و بی وقفه این حوزه فنی رسانه ملی، 211 پروژه در تهران و 742 پروژه در 14 استان کشور تبلوری دیگر از فعل خواستن را در روزهای سخت تحریم ، صرف کرد. 
این پروژه‌ها در تهران و مراکزی همچون آبادان، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، لرستان و یزد و در ده حوزه مختلف از جمله حوزه تلویزیونی دیجیتال زمینی، صدا و تصویر، ساختمان و تاسیسات، فناوری فضای مجازی، سیگنال رسانی زمینی، سیگنال‌رسانی ماهواره‌ای، رادیو موج متوسط، رادیو اف ام ، تحقیقات و جهاد خودکفایی، چرخه انتقال تا انتشار به بهره‌برداری 
رسیدند.