درخواست خواهران برای قصاص برادر 

درخواست خواهران برای قصاص برادر 

مرد میانسال مقیم كانادا كه به اتهام قتل پدرش در زندان به‌سر می‌برد، در حالی بزودی پای میز محاكمه قرار می‌گیرد كه دو خواهرش برای وی قصاص خواسته‌اند. 
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، سهیل متهم است كه پدر 89 ساله‌اش را در جریان درگیری خانوادگی در محله جردن تهران و در آخرین شامگاه شهریور امسال به قتل رسانده است. او كه از صحنه جنایت فرار كرده بود با دستور محمدتقی شعبانی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران تحت‌تعقیب پلیس قرارگرفت و چند روز بعد از جنایت بازداشت شد. 
او با گذشت پنج ماه از این ماجرا برای شركت در آخرین جلسه بازپرسی به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش گفت: «مقیم كانادا بودم و سال‌ها در آنجا زندگی می‌كردم. شهریورماه تازه به ایران بازگشته و ده روز نزد خانواده‌ام بودم. روز حادثه با پدرم درباره ارثیه حرف زدم و خواستم كه ارثیه‌ام را بدهد. می‌گفت از پول و ارثیه خبری نیست و با من درگیر شد. پدرم با عصا ضربه‌هایی به من زد كه عصبانی شدم و او را كتك زدم و هلش دادم كه نفهمیدم چطور شد سرش به دیوار آشپزخانه اصابت كرد.»
بعداز آن‌كه متهم به زندان بازگشت،دوخواهر وی چند روز پیش با حضور نزد بازپرس پرونده اعلام كردندكه از برادرشان شكایت دارندو خواستار قصاص او هستند.  دیروز پرونده مرد پدركش به اتهام مباشرت در قتل عمدی با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با صدور جلب به دادرسی به دادگاه كیفری یك استان تهران ارسال شد .