تحسین ملت به‌خاطر امتحان بزرگ

رهبر انقلاب با مرور اقدامات خصمانه دشمنان علیه مردم ایران در چند ماه گذشته، بر ضرورت آمادگی برای دفاع و ضربه متقابل تاکید کردند

تحسین ملت به‌خاطر امتحان بزرگ

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در ابتدای جلسه درس خارج فقه با تشكر از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناكام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تأكید كردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به اركان مختلف كشور، همه باید برای دفاع هوشیار و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای با اشاره به فضاسازی منفی و پرحجم دستگاه‌های تبلیغاتی بیگانه علیه شركت مردم در انتخابات، خاطرنشان كردند: این تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیك‌شدن به انتخابات بیشتر شد و در دو روز آخر نیز به بهانه یك بیماری و ویروس، رسانه‌های آنها از كمترین فرصت برای منصرف كردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌پوشی نكردند.
رهبر انقلاب اسلامی با شكر خداوند متعال و قدردانی عمیق از حضور گسترده مردم در انتخابات به‌رغم این تبلیغات مغرضانه، گفتند: خداوند اراده كرده است این ملت را پیروز كند.
ایشان دشمنی دشمنان با ملت ایران را محدود به عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ و باورهای دینی و انقلابی مردم ندانستند و افزودند: آنها حتی با انتخابات ملت ایران نیز مخالف هستند چرا كه نمی‌خواهند پدیده شركت مردم به‌نام دین در پای صندوق رأی و در خدمت انقلاب، به‌عنوان یك واقعیت تثبیت شود.
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای برگزاری انتخابات در نظام اسلامی را باطل‌كننده ادعای دشمنان مبنی بر مخالفت دین با آزادی و دموكراسی خواندند و گفتند: انتخابات در جمهوری اسلامی نشان می‌دهد كه دین مظهر كامل یك دموكراسی همه‌جانبه است و برگزاری ۳۷ انتخابات در طول ۴۱ سال نشان‌دهنده اهتمام بی‌نظیر نظام اسلامی به مردم‌سالاری است.
رهبر انقلاب اسلامی با دعوت همگان به شناخت دشمن و هوشیاری در مقابل آن، تأكید كردند: در مقابل فعالیت هزاران نفر از جبهه دشمن علیه مسائل گوناگون ایران، در جبهه ملت ایران باید میلیون‌ها نفر آماده دفاع، ضربه و حمله متقابل در امور تبلیغاتی و انواع كارهای ممكن برای ملت باشند.