هنر؛ یك هفته دیگر تعطیل

هنر؛ یك هفته دیگر تعطیل


گزارش این صفحه را كه می‌نوشتیم در این فكر بودیم كه یعنی می‌شود این روزها به این زودی بگذرد و دوباره فعالیت‌های هنری از سر گرفته شود كه دیدیم خیر! حالا آن طور كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام كرده، تعطیلی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی به مدت یك هفته دیگر تمدید شده است.
در این اطلاعیه‌ آمده: «پیرو اطلاعیه مورخ سوم اسفند ماه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنا به توصیه ستاد ملی مبارزه با كرونا مبنی بر عدم برگزاری اجتماعات غیرالزامی و لزوم رعایت توصیه‌های اكید پزشكی و بهداشتی، بدینوسیله ضمن قدردانی از همراهی شایسته فعالان و صنوف مرتبط در این خصوص اعلام می‌دارد تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر كشور به مدت یك هفته دیگر تا تاریخ ۱۶/ ۱۲ /۹۸ تمدید می‌شود. لازم به ذكر است نحوه ادامه برنامه‌ها پس از این تاریخ، مطابق شیوه‌نامه‌ای خواهد بود كه با همكاری و پیشنهاد صنوف تخصصی تهیه و اطلاع‌رسانی می‌شود».
گفتنی است پیش از این همزمان با شیوع ویروس كرونا در كشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی در سالن‌های سراسر كشور را تا ۹ اسفندماه تعطیل اعلام كرده بود.