جرمش این بود كه می‌خواست مسلمان باشد

ریسه

جرمش این بود كه می‌خواست مسلمان باشد



مسلمانان هندی این روزها زیر آتش حملات هندوهای افراطی هستند، آنها به تصویب قانون «اعطای تابعیت هندی به مهاجرین خارجی به شرط مسلمان نبودن» اعتراض دارند و سرچشمه اعتراض‌ها هم از سخنرانی ترامپ در هند بود كه تاكید داشت نگران است كشوری كه بیشتر جمعیت آن هندو هستند، تحت سلطه مسلمانان درآید. در این میان هندوهای افراطی صرفا به جرم مسلمان بودن دست به كشتار وحشیانه زده‌اند.
  #مسلمانان _مظلوم _هند هشتگی است كه كاربران درباره ظلمی كه بر مسلمانان هندی می‌رود، نوشته‌اند:

مستان : دو روز بعد سفر ترامپ تروریست به هند، كشتار مسلمانان دهلی كلید خورد، هرگاه موضوعی توسط آمریكای جنایتكار و با اجرای فیك نیوزها بولد شد، بدونید یه گوشه از این كره خاكی دارن مسلمانان مظلوم رو قتل عام میكنن.
سفیر :   بارها از ارادت مردم مسلمان هند به اهل‌بیت  مطالب بسیار شگفت انگیزی شنیده‌ام، لذت دلدادگی آنها در مسیر اربعین حضرت سیدالشهدا‌ (علیه‌السلام) لحظه‌های وصف ناپذیری را برایم رقم زد. یادمان نرود كه برای حاج قاسم چگونه سنگ تمام گذاشتند . در مقابل عیار اسلامشان احساس شرمندگی می‌كنم.
ابوالفضل: جدای از دین و مذهب، باید بگویم ظلم و توحش سال‌هاست بر انسانیت سایه افكنده‌ست و كسی دم از انسانیت و ظلم‌ستیزی نخواهد زد مگر زمانی كه منافعش در میان باشد، بی‌دریغ انسان باشیم و در هر حال ظلم‌ستیز.
میلاد : كدام دین و مذهب قبول می‌كند كه جوانی را فقط به خاطر این‌كه اسمش یك اسم اسلامی است وسط خیابان به دار بكشند؟!
میثم: آنچه باعث درگیری قومی مذهبی در هند می‌شود نه به‌خاطر قوانین جدید است نه دعوا بر سر زمین فلان مسجد، از 70 سال گذشته تا امروز جمعیت هندو‌ها حداقل 5 درصد كاهش و جمعیت مسلمانان هند حداقل 5 درصد افزایش داشته ! هند سكولار و هم پیمان استکبار جهانی طاقت دیدن آمارهای جدید را ندارد.
محمدهادی: گاهی فكر می‌كنم انسان در طول تاریخ همیشه همینقدر بد بوده؟! از احتكار ماسك و مواد بهداشتی تا كشتار مسلمانان بی‌گناه در هند توسط هندوهای متعصب آدم رو به این نتیجه میرسونه شاید ما داریم به ته یك‌منجلاب اخلاقی سقوط می‌كنیم! كاش منجی هرچه زودتر بیاد.
فاطمه: انگار واژه مسلمان با مظلومیت قرین شده است حالا هم نوبت به هند رسیده، اما دیر نیست اون روزی كه جهان به دست صاحبان حقیقی‌اش
به ارث برسد.
شفیعی : كی بود هی می‌گفت تو هند كه كشور هزار دین و آیین هستش همه تو صلح و آرامش دارن باهم زندگی میكنن؟ بیاد این فیلم و عكس‌ها
از حمله وحشیانه به مسلمونا رو براش بفرستم تا قشنگ عیار صلح و پذیرش بیاد دستش.