پشت پرده ویدئوی  قتل عام ایرانیان توسط كرونا

پشت پرده ویدئوی قتل عام ایرانیان توسط كرونا


رئیس مركز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، پشت پرده انتشار ویدئویی در فضای مجازی كه در آن فردی با معرفی خود به عنوان رئیس سازمان نظام پزشكی كاشان اعلام كرده كرونا در حال
 قتل عام مردم ایران است را تشریح كرد.
سرهنگ جواد درستكار در گفت‌و‌گو با جام‌جم بیان كرد: كارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان كاشان چند روز قبل با رصد و پایش فضای مجازی متوجه انتشار ویدئویی به صورت گسترده در فضای مجازی شدند كه در آن فردی با معرفی خود به عنوان رئیس سازمان نظام پزشكی كاشان با دروغ خواندن آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، مدعی می‌شود كرونا در حال قتل عام مردم ایران است. بررسی‌های كارشناسان این پلیس نشان داد، این مرد نه تنها رئیس سازمان نظام پزشكی كاشان نبوده، بلكه یك پناهنده ایرانی ساكن سوئد است كه گرایش سلطنت طلبی دارد.
وی بیان كرد: فرد مذكور در مطالبی كه پیشتر در فضای مجازی منتشر كرده، در موارد متعددی با توهین به مقدسات مردم ایران، به‌ویژه حضرت اباعبدا...الحسین(ع)، به تمسخر عزاداری برای آن حضرت پرداخته و آرزو كرده روزی مجالس روضه خوانی تبدیل به محافل رقص و پایكوبی شوند.
رئیس مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان گفت: به مردم عزیز توصیه می‌كنیم با دقت بیشتری اخبار این روزها را پیگیری و اطلاعات و اخبار موثق را فقط از طریق رسانه‌ ملی و دیگر رسانه‌های معتبر داخل كشور دنبال كنند.