مرخصی مرگبار از زندان

مرخصی مرگبار از زندان

پلیس جنایی پایتخت در جست‌وجوی دو مرد جوان است كه در جریان درگیری خیابانی مردی را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده و متواری شدند. مقتول روز حادثه توانسته بود از زندان مرخصی بگیرد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه دوشنبه نوزدهم اسفند امسال، مردی هنگام بازگشت به خانه‌اش در محله فلاح تهران، صدای كمك‌خواهی  فردی را شنید. زمانی كه در تاریكی شب رد صدا را گرفت مشاهده كرد كه مرد جوانی در خیابان افتاده و دو مرد در حال فرار از محل هستند. آنها را تعقیب كرد اما مهاجمان در تاریكی شب ناپدید شدند. او زمانی كه به محل بازگشت، مشاهده كرد كه مرد جوان براثر ضربه‌های چاقو كه به پهلو و سینه‌اش اصابت كرده زخمی شده است.
در ادامه با حضور اهالی محل در آنجا، با اورژانس و پلیس تماس گرفتند. امدادگران اورژانس و ماموران كلانتری ابوذر در محل درگیری خونین حاضر شده و  مرد زخمی به بیمارستان ضیائیان پایتخت منتقل شد. او به ماموران حاضر در بیمارستان و كادر درمانی اعلام كرد كه دو مرد جوان كه آنها را می‌شناسد در تاریكی شب به او حمله‌ور شدند و بعد از درگیری با وی، او را با ضربه‌های چاقو زخمی كرده‌اند.  
ماموران نام دو نفری كه فرد زخمی از آنها شكایت داشت را ثبت كرده و در جست‌وجوی آنها بودند.
ساعاتی بعد ماموران از طریق مسؤولان بیمارستان باخبر شدند كه مرد زخمی با وجود تلاش پزشكان فوت كرده است.  ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد سه‌شنبه  بیستم اسفند امسال بود كه مرگ این مرد جوان  از سوی ماموران كلانتری ابوذر به ساسان غلامی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد .  همچنین تحقیقات جنایی نشان داد، مرد كشته‌شده مدتی به خاطر اتهام مرتبط با موادمخدر در یكی از زندان‌های شهر كرج محكومیت خود را سپری می‌كرده كه روز دوشنبه نوزدهم اسفندماه توانسته بود، مرخصی بگیرد و برای مدتی از زندان بیرون بیاید و نزد خانواده‌اش بازگردد كه همان شب به قتل رسیده بود. پرونده‌ای در ارتباط با این جنایت در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشكیل شد. با دستور بازپرس جنایی پایتخت، تحقیقات پلیسی برای دستگیری دو مرد متهم به قتل فراری كه هویت آنها را مقتول قبل از مرگ فاش كرده بود ادامه دارد .