قتل طلافروش سرشناس با شلیك گلوله

قتل طلافروش سرشناس با شلیك گلوله

حمله مرد مسلح به طلافروشی معروف شهر دزفول، قتل مرد طلافروش را رقم زد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت هشت شب دوشنبه، همسایه‌های مغازه طلافروشی مرد 43 ساله به نام محسن متوجه شدند بدن نیمه جان غرق در خون او كف مغازه اش افتاده و مقدار زیادی از طلاهای مغازه به سرقت رفته است. به همین خاطر با پلیس و اورژانس تماس گرفتند و ماجرا را گزارش كردند.
با حضور ماموران در محل، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز شد و مرد طلافروش هم به بیمارستان گنجویان انتقال یافت، اما به دلیل شدت جراحات جان باخت.
سوپروایزر بیمارستان گنجویان در این باره به جام‌جم گفت: حدود ساعت 9 شب بود كه بیمار مجروح به بیمارستان ما منتقل شد؛ اما به دلیل شدت صدمات ناشی از اصابت گلوله و همچنین شدت خونریزی دقایقی بعد از انتقال به اورژانس، جان خود را از دست داد.
این پرسنل كادر درمانی در ادامه افزود: خانواده بیمار و همراهان او كه از كسبه همسایه مغازه‌اش بودند، می‌گفتند سارق مسلح نقابدار از خلوتی آن ساعت از شب استفاده كرده و وارد مغازه شده‌. بعد در حالی كه سلاح او مجهز به صداخفه كن بوده، بی‌سر و صدا مرد طلافروش را به قتل رسانده و متواری شده است. این مغازه طلافروشی یكی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین طلافروشی‌های دزفول است.
تلاش ماموران پلیس برای یافتن ردی از سارق جنایتكار ادامه دارد.