رونمایی از« نرم‌افزار هفت» در شبكه آموزش

رونمایی از« نرم‌افزار هفت» در شبكه آموزش


به دنبال تعطیلی مدارس و روی کار آمدن برنامه‌های مختلف برای آموزش از راه دور شبكه هفت سیما هم که از ابتدای این ماجرا با بچه‌ها همراه شده بود بازهم دست‌به کار شد و «نرم‌افزار هفت» را به عنوان بستر كاربردی مدرسه تلویزیونی ایران با امكانات تفریحی و تحصیلی گوناگون در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
به گزارش جام‌جم، با توجه به برگزاری نزدیك به 40 كلاس درسی در روز ، در شبكه آموزش و چهار سیما، از شنبه 24 اسفند نرم‌افزار هفت به عنوان بستر كاربردی مدرسه تلویزیونی ایران با امكانات پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان و دیگر مقاطع تحصیلی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
نرم‌افزار هفت دارای بخش‌هایی شامل، تمامی بسته‌های تصویری مدرسه تلویزیونی ایران، بخش‌های پرسش و پاسخ با معلمان، خودآموز ــ در این بخش دانش‌آموزان میزان یادگیری خود را سنجیده و در عین حال حضور خود در كلاس‌ها را ثبت می‌كنند، ببین و یاد بگیر ــ برنامه‌های كوتاه مهارتی، پارسی زیباست ــ برنامك‌های زبان فارسی برای حفظ و ترویج زبان و ادبیات فارسی، بازی‌های علمی گوناگون، گالری تصاویر مخاطبان، بخش زنگ تفریح، چهار هزار انیمیشن و... است.
این نرم‌افزار با كوشش شبكه هفت سیما راه‌اندازی شده و از این پس دانش‌آموزان می‌توانند سوالات خود را به صورت پرسش و پاسخ با معلمان در میان بگذارند.
در كنار این نرم‌افزار، كاربران می‌توانند از كانال هفت به نشانی @haft_edu در بستر پیام رسان روبیكا، فایل‌های تصویری كلاس‌ها را دانلود و تماشا كنند.
همچنین معلمان عزیز و دبیران محترم كه مایل هستند برای پشتیبانی درسی دانش‌آموزان در نرم‌افزار هفت همكاری داشته باشند، كد ملی خود را به سرشماره 30000702 ارسال كنند.