بداهه نوازی بر اساس اشعار سهراب

بداهه نوازی بر اساس اشعار سهراب


آلبوم موسیقی «دورها آوایی ست...» بر اساس بداهه نوازی پیانو بردیا صدرنوری و نوازندگی دودوک صادق چراغی مشتمل بر ۱۱ آهنگ موسیقایی در دسترس مخاطبان قرار گرفت. ایسنا این خبر را منتشر کرد و نوشت: این اثر شامل ۱۱ آهنگ با نام «نوا- (از نوای ۱ تا  نوای ۵)» و «دشتی - (ازدشتی ۱ تا دشتی ۶)» است.
ضبط، میکس و مسترینگ آلبوم «دورها آوایی ست...» توسط امید نیک بین در استودیو «شهرصدای پارسیان» به مدیریت آیدین الفت انجام گرفته است.
صادق چراغی یکی از نوازندگان آلبوم «دورها آوایی ست...» درباره این اثر توضیح داد: دورها آوایی‌ست... »  بداهه نوازی دودوک و پیانو است؛ دو ساز که میان همه ناسازگاری های امروز جهان، از دو فرهنگ گوناگون با یکدیگر همراه و همراز شدند. پیانو، که بیشتر شناخته شده است و دودوک یا بالابان و نرمه نای که کمتر شناسانده شده و بیشتر سازی بومی است. اقوام ترک و بسیاری از کردها در ایران آن را با نام «بالابان» می‌شناسند و در بخش‌هایی از کردستان آن را «نرمه نای» می‌خوانند. آلبوم موسیقی «دورها آوایی ست...» با هنرمندی بردیا صدرنوری و صادق چراغی طی روزهای پیش رو به دلیل رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه در جهت مقابله با شیوع ویروس «کرونا» برای آن دسته از شنوندگانی که مایل به خرید اثر به صورت فیزیکی هستند بدون دریافت وجه نقد از سوی موسسه «رادنواندیش» به آدرس مورد نظر مخاطبان ارسال می‌شود.
علاقه‌مندان برای تهیه این آلبوم می توانند جهت سفارش با شماره تلفن ۸۸۵۲۸۱۴۷ موسسه فرهنگی «رادنو اندیش» تماس بگیرند.