پایگاه خبری، هنرمند مردمی و موج اول كرونا

پایگاه خبری، هنرمند مردمی و موج اول كرونا

امید مهدی‌نژاد طنزنویس

 دبیر سرویس هنری یكی از پایگاه‌های خبری هنری، با یكی از بازیگران سینما و تلویزیون كه دارای صفحه‌ای پرفالوئر در شبكه‌های اجتماعی نیز بود تماس گرفت و از وی خواست تا برای انجام یك گفت‌وگویی با ایشان كه قرار است با هشتگ‌های #باهنرمنداندرقرنطینه و #درخانه ــ بمانیم و #كرونا را شكست ــ خواهیم ــ داد در آن پایگاه خبری و شبكه‌های اجتماعی منتشر شود به دفتر آن پایگاه خبری هنری ورزشی برود.
خانم بازیگر پذیرفت و با رعایت پروتكل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به دفتر پایگاه یادشده رفت و درباره خودش، فعالیت‌هایش، علایقش، سلایقش و دیدگاه‌های فرهنگی اجتماعی خانوادگی‌اش با آنها گفت‌وگو كرد.
فردای آن روز وقتی متن و تصاویر گفت‌وگو در پایگاه‌ خبری و شبكه‌های اجتماعی منتشر شد، خانم بازیگر احساس كرد عكس‌هایی كه از وی گرفته شده آنچنان كه باید و شاید نیستند.
پس با دبیر سرویس تماس گرفت و گفت: عكس‌هایی كه در این مصاحبه از من گرفتید بسیار زشت و بدتركیب هستند. عكس‌هایی كه دفعات قبل از من می‌گرفتید بسیار خوب بودند و من در آنها خیلی جوان و زیبا بودم، اما عكس‌های این‌بار این‌گونه نبودند، چی شده است كه اكنون این‌گونه شده‌اند؟
دبیر سرویس خواست در پاسخ بگوید در دفعات قبل شما هنوز اعمال جراحی زیبایی ناموفق خود را انجام نداده بودید و به این ‌شكل آویزان نشده بودید، اما از آنجا كه احتمال می‌داد هنگام موج دوم كرونا نیز نیاز داشته باشد تا با ایشان و سایر هنرمندان این مرز و بوم در قرنطینه گفت‌وگو كند، از خانم بازیگر عذرخواهی كرد و گفت: باید ببخشید، دفعات قبلی عكاس ما جوان‌تر و باانرژی‌تر بود و مانند اكنون پیر و فرتوت نشده بود. وی در پایان اظهار امیدواری كرد.
به این ترتیب پایگاه‌‌های خبری با همراهی هنرمندان محبوب موفق شدند با ماندن در خانه و فاصله‌گذاری اجتماعی و گفت‌وگو درباره سلایق و علایق خود موج اول كرونا را شكست دهند و تا موج دوم خاموش شوند.