رویــــاهــایی که می‌ســـازیم

رویــــاهــایی که می‌ســـازیم

«سایه» تنها سامانه فعال در این حوزه نیست که توسط قرارگاه امام رضا (ع) فعالیت می‌کند. «بسازیم» هم به نوعی همین کار را در حوزه گسترده دیگری انجام می‌دهد. تا حالا شاید برای شما هم پیش آمده‌باشد که قصد ساختن یک مدرسه، کارگاه یا بیمارستان را داشته‌اید، اما به دلیل نداشتن سرمایه‌ کافی نتوانسته‌اید این تصمیم را عملی کنید. سامانه «بسازیم»، بستری ایجاد کرده است تا شما بتوانید با مبلغی متناسب با توان و تمایلتان، در تأمین مالی پروژه‌های عام‌المنفعه، در زمینه‌هایی مثل آموزش، کارآفرینی، درمان و... مشارکت داشته باشید.
 «بسازیم» (besazim.ir)پروژه‌های مختلفی را که توسط موسسات خیریه و گروه‌های مردم‌نهاد معتبر، آماده‌ اجرا هستند، ارائه و معرفی می‌کند؛ شما می‌توانید پس از بررسی آنها، در پروژه‌ها سهیم باشید. همچنین می‌توانید از طریق امکانات متنوع «بسازیم» دیگران را هم به شرکت در پروژه‌ها دعوت کنید. برای پیگیری روند پیشرفت پروژه‌ها می‌توانید اطلاعات دقیق مالی آنها مثل میزان پرداخت‌ها، موجودی فعلی، جزئیات واریز‌ها و مقدار مورد نیاز برای تکمیل‌شان را هم در سایت مشاهده کنید.

۷.۳ میلیارد تومان
تا لحظه تنظیم این گزارش مبلغ 7,365,494,224 تومان توسط حامیان و خیرین به این سامانه کمک شده است،؛ مبلغی که حوزه‌های متنوعی مثل عمرانی، قرض‌الحسنه، کارآفرینی، سلامت و ... هزینه می‌شود.



۱۲ استان
این عدد تعداد استان‌هایی است که تا همین حالا تحت حمایت سامانه بسازیم قرار گرفته است. سامانه‌ای که  در تعریف آن آمده است پلتفرم جمع سپاری مالی و سرمایه‌گذاری جمعی.


۱۳ پروژه
در بسازیم هم شفافیت محوریت کار را تشکیل می‌دهد و اغراق نیست بگوییم نکته مهم و البته مورد استقبال خیرین هم نهفته در همین شفافیت است. این رقم نشان‌دهنده پروژه‌های موفق و تکمیل‌شده‌ای‌است که به سرانجام رسیده‌است.



۱۹ پروژه
این رقم هم نشان‌دهنده پروژه‌هایی است که همچنان در حال اجراست. همان‌طور که گزارش کوتاهی از پروژه‌های تکمیلی می‌توان در این سامانه مشاهده کرد، می‌توان وضعیت کنونی پروژه‌های در حال اجرا را هم در آن دید.