قتل پسرعمو مقابل قهوه خانه

قتل پسرعمو مقابل قهوه خانه

مرد جوان به اتهام قتل پسرعموی خود با 10ضربه چاقو پای میز محاکمه قرارگرفت و به جنایت اعتراف کرد.
به گزارش خبرنگار جام جم، ششم اسفند سال96 رسیدگی به قتل مرد جوان به نام همایون،مقابل قهوه‌خانه‌ای در یافت آباد آغاز شد.بررسی‌های اولیه و اظهارات شهود حاکی از آن بود که همایون روز حادثه با پسرعموی خود به نام عادل درگیر شده و عادل مقابل قهوه خانه جلوی چشم حاضران،او را با ضربات چاقو از پا در آورده بود.
به این ترتیب با تلاش ماموران پلیس،عادل  شناسایی و دستگیر شد.در حالی که پزشکی قانونی وارد شدن 10ضربه چاقو به مقتول را تایید کرده بود،متهم در همان لحظات اولیه پس از دستگیری راهی برای انکار حقیقت پیش روی خود ندید و به قتل اعتراف کرد و گفت:با پسرعمویم همایون،اختلاف حساب داشتیم و چند‌بار به خاطر همین موضوع مقابل خانه مان آمده و دعوایمان شده بود.روز حادثه باز هم برایم خط و نشان کشید و من هم برای تسویه حساب با او مقابل قهوه‌خانه رفتم و با چاقو به او ضربه زدم.»
با اقرار متهم،پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و متهم پای میز محاکمه رفت. در ابتدای جلسه رسیدگی وکیل پدر و مادر همایون به عنوان اولیای دم در جایگاه حاضر شد و گفت:اولیای دم تقاضای قصاص متهم را دارند.اما با توجه به نسبت خویشاوندی که بین آنها وجود دارد و پدر مقتول،عموی متهم است؛من تمام تلاشم را برای صلح و سازش خواهم کرد.شاید نسبت فامیلی آنها در اخذ رضایت موثر باشد. سپس متهم در جایگاه دفاع قرار گرفت و گفت:اتهامم را قبول دارم اما من 10 ضربه چاقو به همایون نزدم و تنها یک ضربه به او وارد کردم که همان باعث مرگ پسرعمویم شد. چند وقت قبل از حادثه همایون به من گفت برای برادر کوچک‌ترم مواد مخدر تهیه کرده است و او پول مواد را نپرداخته و از من می خواست پول را به او بدهم.من هم به او می گفتم نباید این کار را می کرد ولی همایون دست بردار نبود و هر چند وقت یک بار مقابل خانه مان می آمد که پولش را بگیرد.آن روز باز هم با او بحثم شد . بعد متوجه شدم  به قهوه خانه ای که پاتوق او و دوستانش بود، رفته است.مقابل قهوه خانه رفتم و وقتی او بیرون آمد با هم درگیر شدیم و به او ضربه ای زدم.»
متهم در پایان اظهار ندامت کرد و قضات حاضر در دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.