قتل هولناک پیرزن پای سفره افطار

قتل هولناک پیرزن پای سفره افطار

  پسر 21 ساله که در جریان سرقت طلاهای زن 70ساله همسایه، او را با ضربه‌های چاقو  از پای در آورده  بود، جزئیات جنایت هولناکش را فاش کرد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم ، مهدی 21 ساله متهم است شامگاه 25 اردیبهشت امسال ، زن 70 ساله همسایه شان  را با ضربه‌های چاقو و ماهیتابه به قتل رسانده و طلاهای او را دزدیده است.  متهم دیروز به قتل اعتراف کرد و برای ادامه تحقیقات به شعبه   یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران  منتقل شد و  به بازپرس مصطفی واحدی گفت:مقتول چندی پیش با مادربزرگم که همسایه شان است، دعوا کرده  بود و از او کینه داشتم. از سویی چهارمیلیون و 500هزارتومان بدهکار بودم و طلبکار پولش را می خواست . برای انتقام و تهیه پول بدهی‌ام،تصمیم به قتل پیرزن گرفتم. روز حادثه  بار اول به بهانه تحویل دادن بسته حمایتی به مقابل خانه مقتول رفتم که پسرش آن را گرفت. بعد از افطار دوباره به خانه‌اش رفتم که تنها بود. برایم چای ریخت و مشغول افطار شد که ابتدا با سینی چند ضربه به سرش زدم تا بیهوش شود اما ترسیدم ماجرا لو برود و بعد با ماهیتابه و چاقو ضرباتی به بدنش وارد کردم. پنج عدد النگو ،گردنبند،دو انگشتر و گوشواره ‌هایش را دزدیده و در جوراب زنانه ریختم و دستگاه ضبط دوربین مداربسته را هم در نایلون گذاشته و فرارکردم.  بعد از قتل به خانه  مادربزرگم رفتم و جوراب پر از طلا را پشت آینه سرویس بهداشتی خانه او  پنهان کردم. در مورد ضربه به گردن و مرگ پیرزن از دوستانم سوال کردم که آنها به موضوع شک کردند. عصر جمعه به مقابل خانه مقتول رفتم که پسر‌پیرزن مرا دید و به پلیس اعلام کرد من مظنون به قتل هستم. وقتی دستگیر شدم از ترس، لکنت زبان گرفتم و ماجرا را لو دادم.  
با اعتراف متهم21ساله،او برای ادامه  تحقیقات به اتهام مباشرت در قتل عمدی و سرقت طلاهای  مقتول روانه  اداره‌دهم پلیس  آگاهی تهران  شد.