اختلاف وریا و بعضی بازیکنان استقلال

اختلاف وریا و بعضی بازیکنان استقلال


چند وقت پیش خبر رسید وریا غفوری، کاپیتان و فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال با هم به مشکل خورده و قهر کرده‌اند. بعضی پیشکسوتان استقلال از جمله سیروس دین‌محمدی واسطه شدند تا این دو آشتی کنند.
آن روزها وقتی از فرشید اسماعیلی در این‌باره سوال کردیم گفت موضوع خاصی نبوده که بخواهد درباره‌اش حرف بزند. گویا مصاحبه تند اسماعیلی علیه مدیریت باشگاه باعث شده بود تا وریا با او به مشکل بخورد! سعادتمند بعد از حضور در استقلال، چند باری به باشگاه رفت تا تبدیل به یکی از بازیکنان نزدیک به او شود.
مدیرعامل جدید آبی‌ها تلاش کرده بود تا بتواند از کانال وریا، به تیم مسلط شود و جلوی مشکلات را بگیرد. البته که اقدام او بسیار سیاستمدارانه و درست بود اما دچار یک اشتباه شده بود؛ وریا به اندازه کاپیتان‌های نامی استقلال داخل تیم نفوذ ندارد، به همین خاطر نتوانسته بود جلوی مصاحبه فرشید اسماعیلی را بگیرد. با وجود آن‌که سعادتمند مبلغ 10 درصد از رقم قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده اما همچنان در داخل تیم نتوانسته به قدرت برسد و به همین خاطر جسته و گریخته انتقاداتی
از مدیریت می‌شود.
خبرهای رسیده حکایت از آن دارد، نزدیکی وریا به او، باعث شده تا اختلافاتی بین بعضی از بازیکنان و کاپیتان استقلالی‌ها به وجود بیاید. یکی از اعضای هیات‌مدیره استقلال هم که نمی‌خواهد نامش فاش شود، اعلام کرد حتی بابت این مساله به سعادتمند ایراد گرفته‌ و گفته‌اند دوستی با وریا، تنها باعث ایجاد دو‌دستگی در تیم شده و کمکی به حل مشکلات نکرده است.
 بازگشت میلیچ به ایران، دیاباته هم احتمالا جمعه می‌آید
باشگاه استقلال موفق شد پول بازیکنان خارجی خود را به سختی پرداخت کند. هرویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکنی بودند که به باشگاه نامه تهدید‌آمیز دادند و گفتند اگر پولشان را نگیرند، فسخ قرارداد می‌کنند. سعادتمند هم به هر مکافاتی بود توانست پول آنها را جور کند. استقلال در ماجرای پرداخت پول شیخ دیاباته یک بار دیگر نشان داد در مدیریت مالی به خوبی عمل نمی‌کند. دیاباته ابتدا حاضر بود 35 هزار دلار معادل یک ماه حقوقش را دریافت کند و دست به اعتراض نزند. در ادامه گفت باید دو ماه حقوق معوقه‌اش یعنی مبلغ 70 هزار دلار را به او بدهند. استقلال باز هم پول را پرداخت نکرد تا این بازیکن و وکیلش نامه‌ای تنظیم کنند که علاوه بر دو ماه حقوق معوقه، کل آپشن‌های قراردادش را هم باید دریافت کند. در نهایت او رقم 237 هزار دلار از استقلال دریافت کرد که اگر 70 هزار دلار حقوقش را کم کنید، مابقی به عنوان آپشن قرارداد از جمله گل‌ها، پاس گل‌ها، میزان حضور در تمرین و ... به این بازیکن پرداخت شده است! در هر صورت بعد از این اتفاق، هرویه میلیچ بلیت بازگشت به ایران را از کانال باشگاه تهیه کرد و روز گذشته وارد کشور شد. شیخ دیاباته هم به احتمال زیاد روز جمعه وارد کشور می‌شود تا از شنبه در تمرینات این تیم حاضر شود. این دو بازیکن در بازگشت به ایران تست کرونا می دهند و در صورت سلامت در تمرینات حاضر خواهند شد.