حق با شماست

حق با شماست

 #سهام-عدالت
محمودی از تهران:
دولت سهام عدالت را آزاد کرده است، اما پروسه احراز هویت و ثبت‏نام برای انتخاب کارگزاری سهام بسیار زمان‎بر است. برای احراز هویت در روزهایی که کرونا وجود دارد، هر فرد باید به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کند، دفاتری که شلوغ است و بهداشت و فاصله‏گذاری اجتماعی در آن رعایت نمی‎شود درحالی که درخواست‎کنندگان احراز هویت برای سهام، اغلب سالمندان هستند که در معرض خطر قرار دارند. بهتر است دولت در این باره فکری کند.

 # فاصله_‏گذاری
خباز از تهران:‌
 در روزهایی که بیماری کرونا هنوز ریشه‎کن نشده ، اصول بهداشتی در نانوایی‌ها که با سلامت مردم به طور مستقیم در ارتباط هستند، رعایت نمی‎شود. بسیاری از نانوایی‌ها، فاصله‏ گذاری اجتماعی را رعایت نمی‎کنند و خریداران در صف‎های طولانی و بدون رعایت بهداشت، در حال خرید نان هستند. دراین میان برخی از نانوایان و کارگران هم اصول بهداشتی را رعایت نمی‎کنند و با همان دستی که نان می‎پزند، پول دریافت می کنند.

 #فضای-سبز
علی‎زاده از تهران:‌
در هفته‎ای که گذشت، درجه هوای تهران به شدت افزایش پیدا کرده و هوا گرم شده است بنابراین آبیاری فضای سبز، پارک‎ها و میادین باید با برنامه‌ریزی خاصی انجام شود. اما برخی پیمانکاران به این نکته توجه نمی‏کنند و آبیاری فضای سبز را به‌درستی انجام نمی دهند. خواهشمند است مسؤولان شهرداری تهران به این نکته توجه کنند.

 #پیشخوان-دولت
ادیبی از تهران:
دفتر پیشخوان دولت در محله تهرانسر با کد 72-16-1748 قوانین عجیب و غریبی برای رسیدگی به امور مراجعان درنظر گرفته است. هر کسی برای این که کارش انجام شود باید از 5 صبح اسم‏نویسی کند درحالی که این دفتر پیشخوان تنها کار 30 نفر را انجام می‏دهد.
به جز این مشکل، کارکنان این دفتر پیشخوان، با تندی و بی‏ادبی با مراجعان صحبت می‎کنند و تهویه و اصول بهداشتی نیز در آن رعایت نمی‎شود.

 #مترو _ جوادیه
آزاد از تهران:
شهروندان برای استفاده از متروی ایستگاه جوادیه باید پیاده‌روی زیادی انجام دهند. چرا جانمایی ایستگاه به این شکل است؟