روایت غلامرضا محمدی از یک اشتباه بزرگ

سرمربیان تیم‌ملی، سرمربی تیم‌های باشگاهی نشوند

روایت غلامرضا محمدی از یک اشتباه بزرگ


«سرمربیان تیم‌ملی باید شان خود را حفظ کنند و تمرکز خود را روی بازی‌های ملی گذاشته و سرمربی تیم‌های باشگاهی نشوند.»این حرف را غلامرضا محمدی، سرمربی تیم‌ملی کشتی‌آزاد می‌زند.به عقیده او مربیان در رده‌های ملی باید تمرکز کاری خود را روی این مقوله بگذارند؛ چرا که تمرکز در دو جا به منافع‌ملی ضربه خواهد شد.
ما باید منافع‌ملی را در‌نظر بگیریم و اگر سرمربیان مسوولیت تیم‌ملی و باشگاهی را برعهده داشته باشند به نفع تیم‌ملی نخواهد بود.
قبل از المپیک لندن من این اشتباه را کردم و هنگامی که سرمربی تیم‌ملی بودم درگیر مسابقات لیگ نیز شدم و بعد از مدتی به این اشتباه اعتراف کردم و ضربه جبران‌ناپذیری به لحاظ کاری خوردم.
در رشته‌های مدال‌آور در مسابقات جهانی و المپیک به‌ویژه کشتی که سرآمد آنهاست باید به مسائل مالی آن نیز اهمیت بیشتری داده شود.
علی دبیر از جنس خانواده کشتی‌ است و هیچ‌گونه اقدامی را برای کشتی فروگذار نکرده است.
 اتحادیه جهانی کشتی هنوز زمانی را اعلام نکرده است و هنوز منتظر ابلاغ پیام ستاد‌ملی مبارزه با کرونا هستیم. احتمالا این زمان اواخر مرداد‌ماه خواهد بود.
من به برگزاری مسابقات انتخابی المپیک اعتقاد دارم اما درصورتی‌که حادثه‌ای رخ دهد ما می‌توانیم تورنمنت‌های بین‌المللی را در دستور کار خود قرار دهیم.
هرچه کار کادر فنی برای انتخاب سخت‌تر باشد شاهد نتیجه مطلوب‌تری خواهیم بود.