پسر وزیر برای استقلال تصمیم می‌گیرد

افشاگری امیرحسین صادقی:

پسر وزیر برای استقلال تصمیم می‌گیرد

  امیرحسین صادقی یکی از آن چهره‌هایی است که همیشه حرفش را رک و پوست کنده به زبان می‌آورد. او اخیرا هم در تلویزیون حاضر شد و صحبت‌هایی درباره تمایل وزارتخانه به قهرمانی پرسپولیس کرد که باعث شد فضای مجازی به‌هم بریزد. صادقی حالا همچنان روی موضعش هست و می‌گوید اتفاقاتی که در استقلال افتاده، گواه این موضوع است. او در گفت‌و‌گو با جام‌جم توضیحاتی درباره پاره‌ای ازاین اتفاقات جنجالی داد.
 آدم‌های مجازی!
من در تلویزیون حرفم را زدم ولی آدم‌های مجازی به من لطف داشتند و در این چند روز تا توانستند به من و خانواده‌ام توهین کردند. البته من آنها را جزو هواداران فوتبال حساب‌نکرده و نمی‌کنم. می‌دانید چرا؟ چون مجازی هستند و واقعی نیستند. هواداران واقعی آنهایی هستند که در خیابان مرا می‌بینند و به من احترام می‌گذارند. همین حالا دوستان زیادی دارم که طرفدار پرسپولیس هستند ولی با من رابطه خوبی دارند و همیشه احترام بین ما هست. طرفداران پرسپولیس هم همیشه در کوچه و خیابان به من احترام می‌گذارند. اینها مهم هستند نه آدم‌هایی که واقعی نیستند و با پروفایل فیک و دروغین به من فحاشی می‌کنند.
ماجرای استراماچونی
هنوز روی حرفم هستم. معتقدم دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود! اگر به اتفاقات باشگاه استقلال نگاه کنید بیشتر به این نتیجه می‌رسید. ببینید چه اتفاقی برای استراماچونی افتاد؟ روز اولی که او را آوردند گفتند یکی را می‌آوریم تا دهان هوادار بسته شود. فکر می‌کردند او خارجی است؛ پس همین کافی است. نمی‌دانستند او موفق می‌شود. ولی استراماچونی موفق شد و بعضی‌ها پیش‌بینی‌اش را نمی‌کردند. وقتی هم موفق شد دیدید چه کردند و او چطور از استقلال رفت. سخت بود دادن پول این مربی؟ به خدا نه. به سادگی می‌توانستند حقوقش را بدهند و او را برگردانند ولی فراری‌اش دادند. بعد الکی گفتند رفتیم دوحه با مدیر برنامه او مذاکره کنیم. این حرف‌ها دیگر چیست؟!
پسر  آقای وزیر
بله، معتقدم پسر  وزیر درباره استقلال و مدیریتش تصمیم می‌گیرد. متاسفانه آقازاده‌ها در فوتبال و ورزش ما قدرت دارند و تصمیم‌گیرنده هستند. پسر آقای وزیر هم درباره مسائل کلان و مدیریتی ورزش تصمیم می‌گیرد.
رابطه‌ام با فرهاد
رابطه من و فرهاد مجیدی؟ الان که هیچ رابطه‌ای نداریم! قبل از این‌که به استقلال بیاید با هم ارتباط داشتیم، ولی وقتی به این تیم رفت ارتباط ما قطع شد و دیگر از او خبری ندارم. ایرادی هم ندارد. گرفتار است. در گذشته هم رابطه ما بسیار خوب بود ولی الان دیگر شرایط این‌طوری است. برای فرهاد آرزوی موفقیت می‌کنم. باید از او حمایت شود تا بتواند موفق شود.
اتومبیلم پیدا شد
اخیرا خودرویم را دزدیدند. البته خیلی خرده نمی‌گیرم. وضعیت اقتصادی را دارید می‌بینید. به خاطر همین دزدی زیاد شده است. خودروی من را هم دزدیدند. اخیرا پلیس آن را پیدا کرد، ولی با چه وضعی؟ نزدیک 60‌میلیون تومان به آن خسارت وارد شده، چون آن را تکه تکه کرده‌ و وسایلش را برده‌اند. داستان‌هایی دارد. حالا که پیدا شده تازه اول سختی است و امیدوارم مشکلم حل شود.