قتل رفیق به خاطر ارتباط شیطانی

قتل رفیق به خاطر ارتباط شیطانی


مرد جوان که انگیزه خود را از قتل فجیع دوستش، ارتباط پنهانی او با یک زن عنوان کرده بود، با پرداخت وجه‌المصالحه موفق به جلب رضایت اولیای دم شد و به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، دو سال قبل و پس  از کشف جسد مرد جوانی به نام علی در یک باغ، تحقیقات برای یافتن ردی از عامل جنایت آغاز و مشخص شد علی کارگر یکی از باغ‌های اطراف است که آخرین تماس او با نگهبان همان باغ در حال ساخت‌وساز بوده است. نگهبان باغ به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و  پرده از راز جنایت خود برداشت. با اعتراف متهم به نام خلیل، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد، اما قبل از رسیدن موعد دادگاه خلیل با پرداخت وجه‌المصالحه موفق به جلب رضایت اولیای دم شد و روز گذشته متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت.
او در دفاع از خود گفت: «یک روز علی به من گفت با زن یکی از دوستانش ارتباط پنهانی دارد و من او را نصیحت کردم که از این رابطه دست بردارد. با خودم فکر کردم چند بار خانواده‌ام را به علی سپرده بودم و ممکن است او به خانواده من هم نظر بد داشته باشد برای همین عصبانی و با او درگیر شدم و با دستانم خفه‌اش کردم و بعد چند ضربه چاقو به او زدم.»
متهم در پایان درخواست تخفیف در مجازات کرد و قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.