فرمانده سپاه: زیرساخت‌های قدرت را گسترش خواهیم داد

فرمانده سپاه: زیرساخت‌های قدرت را گسترش خواهیم داد

فرمانده كل سپاه در بازدید از پایگاه فتح هوانیروز سپاه گفت: ان‌شاءا... نیروی زمینی به این سمت خواهد رفت كه هم از حیث ساخت و فناوری خودكفا شویم و هم در سازمان تحقیقات و جهاد خودكفایی نزسا، طراحی و ساخت بالگرد متناسب با نیاز ماموریتی نیرو آغاز شود.



به گزارش فارس، سرلشكر حسین سلامی در جمع فرماندهان، كاركنان و افسران پایگاه فتح اظهاركرد: جهشی را كه در قدرت بالگردی سپاه به‌وجود آمده است در این پایگاه مشاهده كردیم كه حاصل قدرت و مدیریت فرماندهان ما در نیروی زمینی است و این نیروی مقتدر، پیشتاز و در خطوط مقدم ما حضور دارد.
سلامی با بیان این‌كه تولد زیرساخت‌های قدرت، امری طبیعی است و گسترش خواهد یافت، گفت: هوانیروز سپاه فقط متعلق به نیروی زمینی نیست، بلكه مشاهده می‌كنید در حوادث طبیعی مانند آتش‌سوزی‌های اخیر جنگل‌ها هم فداكارانه در آنجا حضور پیدا می‌كنند .
فرمانده كل سپاه با تاكید بر این‌كه هوانیروز یك‌توانمندی برای كل نظام است، عنوان كرد: باید قدرتمند شویم و همواره در این فرآیند تولید قدرت زندگی كنیم. ما ۴۱ سال است در نقطه تمركز پیچیده‌ترین توطئه‌های جهانی زندگی می‌كنیم. از سوی دیگر رشد ما در این مدت یك رشد گلخانه‌ای نبوده، بلكه در میدان عمل و تهدید رشد كرده‌ایم. ابتكارات و خلاقیت‌های جدیدی ابداع شده و قواعد رزم تولید و به‌روز شده‌است.