جایگاه سعادتمند در استقلال به خطر افتاد

جایگاه سعادتمند در استقلال به خطر افتاد


به‌تازگی اخباری در برخی رسانه‌های کشور منتشر شد مبنی بر این‌که باشگاه استقلال به خاطر عدم‌پایبندی به قرارداد با بویان نایدنوف هافبک مقدونیه‌ای خود با حکم سنگینی از سوی کمیته انضباطی فیفا مواجه شده و پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این باشگاه بسته شده است.   با این‌که این خبر به صورت مستند در رسانه‌ها عنوان شده بود اما احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال در اقدامی باورنکردنی دست به تکذیب این اخبار زد و اعلام کرد هیچ مدرکی دال بر محکومیت یا محرومیت استقلال وجود ندارد و باشگاه به زودی با بویان توافق خواهد کرد.
این در حالی است که اسناد و مدارکی بعد از تکذیب اخبار مربوط به محرومیت استقلال در رسانه‌ها منتشر شد که همه فهمیدند ماجرا واقعیت دارد و این بار هم سعادتمند راه را اشتباه رفته  زیرا در بدترین موقعیت ممکن دست به تکذیب اخبار زد. در همین زمینه خبرهای عجیبی به گوش می‌رسد. بخشی از این اخبار تایید می‌کند که جایگاه احمد سعادتمند در پست مدیرعاملی استقلال به خطر افتاده است.  
در واقع حواشی عجیبی که طی ماه‌های گذشته رقم خورد از جمله، عدم نتیجه‌گیری خوب در قیاس با کامیابی‌های پرسپولیس، افزایش تعداد شاکیان باشگاه، عدم درآمد‌زایی کافی، ماجرای انباشته شدن شکایت‌های بین‌المللی، بی‌توجهی پیشکسوتان به حمایت از مدیریت باشگاه، مصاحبه‌های تند مدیران عامل پیشین استقلال و هم چنین مسائلی چون پست دادن به افرادی که خیلی زود مجبور به استعفا شدند از جمله عواملی است که سعادتمند را در پست مدیرعاملی استقلال دچار ضعف کرده و با ادامه این وضعیت شاید جایگاه او به زودی از دست برود. این خبرها و شایعاتی است که اطراف باشگاه استقلال و البته شخص سعادتمند به گوش می‌رسد اما باید دید در آینده چه می‌شود.