قتل هولناك مادر و كودك

قتل هولناك مادر و كودك

زن جوان و كودك یك‌ساله‌اش به طرز هولناكی در منطقه قلعه‌میر بهارستان به قتل رسیدند.


به گزارش خبرنگار جام‌جم، حدود ساعت 11 صبح یكشنبه 12 مرداد، مردی هراسان و وحشت‌زده در تماس با پلیس از قتل هولناك همسر و فرزندش خبر داد. در ادامه تیمی از ماموران پلیس راهی خانه مورد نظر در منطقه قلعه‌میر شهرستان بهارستان شدند. ماموران پس از ورود به خانه با جسد غرق در خون زن 23 ساله و فرزند یك‌ساله‌اش رو‌به‌رو شدند. عامل جنایت بعد از ورود به این خانه با زن جوان درگیر شده و سر او و کودک یك‌ساله‌اش را بریده بود. نوع جنایت نشان می‌داد، این مادر و كودك قربانی كینه‌ای هولناك شده‌اند.
تیم جنایی به سرپرستی بازپرس شعبه اول دادسرای بهارستان به تحقیق از پدر خانواده پرداختند كه او اظهار كرد: امروز چند بار با همسرم تماس گرفتم كه پاسخگو نبود. او همیشه پاسخگوی تماس‌هایم بود و این اتفاق باعث شد به موضوع شك كنم. سریع راهی خانه شده و پس از ورود با اجساد همسر و فرزند یك‌ساله‌ام رو‌به‌رو شدم كه قربانی جنایت تلخی شده بودند.
غلامرضا صادقی، دادستان بهارستان در این باره گفت: در بررسی صحنه قتل، چاقویی كه قاتل از آن برای كشتن زن 23 ساله و كودك یك‌ساله‌اش استفاده كرده بود كشف شد.
وی افزود: در بازجویی از شوهر این زن نكته مشكوكی به نظر نمی‌رسید كه وی مظنون به قتل باشد ودرصدد هستیم با بازبینی دوربین‌ها و اقدامات كارآگاهان، قاتل این زن جوان و كودك یك‌ساله‌اش را پیدا كنیم. شوهر این زن در بازجویی‌ها عنوان داشته كه هیچ اختلافی بین او و همسرش وجود نداشته است؛ از این رو باید تا تكمیل شدن اطلاعات و نتیجه آزمایشات DNA  صبر كرد.