سید سرمربی- گلر شهر خودرو شد

تقلب مهدی رحمتی از روی دست علی دایی!

سید سرمربی- گلر شهر خودرو شد



خبر غافلگیر‌کننده دیروز انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم شهرخودرو بود. حمیداوی مالک باشگاه مشهدی تصمیم گرفت علاوه بر چارچوب دروازه، نیمکت تیمش را هم به او بسپارد.
 مهدی پارسال پیشنهاد را رد کرد
در نیم فصل تمام شده لیگ، حمیداوی برای اولین‌بار نیمکت تیمش را به مهدی رحمتی تعارف زد. در آن زمان اما گلر شهرخودرو اعلام کرد ترجیح می‌دهد با تیمی کار کند که خودش آن را ببندد، نه تیمی که بسته شده است. مهدی همچنان می‌دانست اگر تیم بالای جدول را بگیرد و  ناکام بماند باید خداحافظی کند. به همین دلیل پیشنهاد را رد کرد تا در تابستان امسال دوباره با آن مواجه شود.
 همچنان بازی می‌کند
دیروز بعد از انتخاب رحمتی به عنوان سرمربی شهرخودرو شایعاتی مطرح شد که او از دنیای بازی خداحافظی می‌کند و پا به عرصه مربیگری می‌گذارد. مهدی اما تصمیم خود را گرفته است.  
او به نوعی از علی دایی برداشت کرد که سال 85 سرمربی-بازیکن سایپا بود و با این تیم قهرمان لیگ‌برتر  هم شد. مهدی رحمتی همچنان به حضور در زمین ادامه خواهد داد و فصل آینده هم سرمربی شهر خودروست و هم کاپیتان و گلر این تیم.
 دستیاران رحمتی
مهدی دستیاران خود را هم به باشگاه معرفی کرده است. کوزین مربی ایتالیایی دستیار خارجی‌اش خواهد بود. محمد نوازی، علی سامره و علی اصغر قربانعلی‌پور به عنوان دستیاران فنی او و اشکان نامداری هم به عنوان مربی دروازه‌بان‌‌های
شهر خودرو فعالیت خواهند کرد.