این هفته در شبكه نمایش چه خبر است؟

این هفته در شبكه نمایش چه خبر است؟


شبكه نمایش در جدول پخش این هفته و در باكس منتخب ژانر، به پخش فیلم‌های شاخص جنگی سینما پرداخته و نیز آثار براد پیت، بازیگر سینما را مرور می‌كند. همچنین فیلم تعقیب سرد، به عنوان فیلم جدید در باكس فیلم‌های جذاب پخش خواهد شد.
به گزارش جام‌جم، فیلم‌های جنگی نامه‌هایی از یوجیما، كانی مانگا، آزادیخواه، جوخه، مهاجر، تی-۳۴ و دشمن پشت دروازه‌ها از امروز تا جمعه ۲۱شهریور ساعت ۱۹ و در باكس منتخب ژانر از شبكه نمایش پخش می‎‌شوند.
در بخش صحنه‌گران هم شبكه نمایش به مرور آثار براد پیت می‌پردازد و از امشب تا جمعه ۲۱ شهریور، به ترتیب فیلم‌های مكزیكی، افسانه‌های خزان، شیطان درون، قاپ‌زنی، ماشین جنگ، بازی پول و به سوی ستارگان با بازی این بازیگر در ساعت ۲۱ از می‌شوند.
همچنین فیلم تعقیب سرد (Cold Pursuit) محصول ۲۰۱۹ در ژانر جنایی و درام، فیلم جدید شبكه نمایش است كه برای نخستین بار، پنجشنبه ۲۰ شهریور، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.
در خلاصه این فیلم آمده است: نلسون (لیام نیسن) راننده برف‌روبی است كه در شهر نیز شناخته شده است و زندگی آرامی را در كنار همسرش گریس (لورا درن) سپری می‌كند. آنها پسری به نام كایل (مایكل ریچاردسون) دارند كه پسر جوان و جسوری به نظر می‌رسد، اما زمانی كه پلیس خبر می‌دهد كایل به دلیل زیاده‌روی در مصرف مواد مخدر از دنیا رفته، تمام معادلات تغییر می‌كند.
شبكه نمایش همچنین در ساعت۱۳ جمعه ۲۱شهریور یعنی در روز سینما، فیلم «ابر و آفتاب» ساخته محمود كلاری را روی آنتن می‌فرستد.