همه خاطرات معتمدی

نماآهنگ جدید محمد معتمدی برای کادر درمانی با نام «تمام خاطرات من» به‌زودی منتشر می‌شود

همه خاطرات معتمدی



اهل کاشان است، روزگارش بد نیست اما گویا از شرایط رضایت چندانی ندارد. همین چند وقت پیش از وضعیت پیش آمده برای موسیقی و برگزاری کنسرت گلایه کرده بود و کرونا را تهدید بزرگی برای موسیقی در ایران و جهان دانسته بود. محمد معتمدی گفته بود سال‌هاست که تمرکز صنعت موسیقی از حوزه انتشار و نشر قطعه و سی‌دی به سمت برگزاری کنسرت‌ها گرایش پیدا کرده است. در نتیجه با شیوع بیماری کرونا، ضربه بزرگی به موسیقی ایران و جهان وارد شد و هنوز هم بعد از چندین ماه، کنسرت‌ها تعطیل است. با توجه به گسترش فضای مجازی، موسیقی دیگر امنیت ندارد و وقتی قطعه‌ای در فضای مجازی منتشر شود، دیگر رفته است.
معتمدی مثل بسیاری دیگر از مشاهیر اهل کاشان، آرام و نجیب است، اما نه بی‌دغدغه و منفعل. او بارها درباره مسائل دنیای موسیقی و مشکلات اجتماعی واکنش نشان داده، گاهی روشن و صریح در مصاحبه‌ها و کنسرت‌هایش، گاهی هم به زبان موسیقی و با ساخت تک‌آهنگ‌های مناسبتی. احتمالا همین روحیه سبب شده با وجود مشکلاتی که به آنها اشاره کرده، دست به کار تولید یک تک‌آهنگ شده و به پویش «سوره اشک» پیوسته است. این پویش را مرکز موسیقی و معاونت سینمایی حوزه هنری به‌راه انداخته و از هنرمندان دعوت کرده که در قدم اول برای محرم بخوانند و بعد از استقبال از پویش آن را توسعه داده و موضوعات دیگری را هم درنظر گرفته ازجمله تلاش‌ها و رشادت‌های کادر درمانی در رسیدگی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹.
حمید غلامعلی، مجید اخشابی، قاسم افشار، غلامرضا صنعتگر و البته محمد معتمدی از خوانندگان سرشناسی هستند که با این پویش همراه شده‌اند و آنچه معتمدی تدارک دیده نماآهنگی است به نام «تمام خاطرات من» که شعرش وصف حال این ماه‌هایی است که گرفتار کرونا هستیم. این نماآهنگ براساس ترانه‌ای از میلاد عرفان‌پور و با آهنگسازی حمیدرضا چراغعلی تولید شده و کارگردانی نماآهنگ را امیر اصانلو و مصطفی فتاحی برعهده داشته‌اند. مهر خبر داده که مراحل فنی تمام خاطرات من در حال انجام است و یکی از همین روزها در فضای مجازی منتشر می‌شود.