اسیدپاشی  پس از درخواست طلاق

اسیدپاشی پس از درخواست طلاق

مرد شیشه‌ای وقتی فهمید همسرش تصمیم به طلاق گرفته، او را قربانی اسیدپاشی كرد. تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد اسیدپاش ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 8 صبح هفدهم شهریور امسال، زن 33 ساله‌ای از خانه‌اش در حوالی محله پیروزی بیرون رفت تا با خودروی عبوری به محل كارش  برود. پس از طی مسافتی با شوهرش رو‌به‌رو شد. با دیدن شوهرش ترس وجودش را گرفت، آنها از مدتی قبل با هم اختلاف داشتند. مرد یك بطری در دست داشت كه در آن را باز كرد و محتویاتش را روی سر و صورت همسرش ریخت.
زن جوان به‌سختی خود را مقابل خانه‌ای رساند و بعد از زدن زنگ خانه بیهوش شد. زن صاحبخانه بعد از دیدن زن زخمی با اورژانس و پلیس تماس گرفت و درخواست كمك كرد. با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل، قربانی اسیدپاشی به بیمارستان مطهری تهران منتقل و تحت درمان قرار گرفت.
ماموران برای بررسی ماجرا در بیمارستان حاضر شدند و ساعاتی بعد وقتی زن جوان كه قربانی اسیدپاشی شده  بود، به هوش آمد از او تحقیق كردند.  زن 33 ساله در جریان تحقیقات پلیسی گفت: كارمند یك شركت خصوصی‌ام، لیسانس حقوق دارم و چند سال است كه ازدواج كردم. اما شوهرم گرفتار اعتیاد شده و هر كاری کردم، شیشه را ترك نكرد. او مدام با من بدرفتاری می‌كرد، آسایش زندگی را از من گرفته بود.
وی افزود: چند بار قهر كرده و نزد خانواده‌ام رفتم تا شاید این شرایط  بهتر شود و اعتیادش را ترك كند که بی‌فایده بود و با میانجیگیری خانواده‌ها، به زندگی با او ادامه دادم. اما دیگر نمی‌توانستم با این شرایط سخت كنار بیایم و درخواست طلاق دادم. شوهرم وقتی متوجه  شد درخواست طلاق داده‌ام، حاضر به جدایی نشد و مدام می‌گفت اگر طلاق بگیرم، بلایی سرم می‌آورد. صبح حادثه از خانه بیرون آمدم تا به محل كارم بروم كه یكدفعه شوهرم از پشت خودروهای پارك‌شده و در حالی که بطری‌ای به دست داشت، بیرون آمد. او تهدیدم كرد كه باید به دادگاه خانواده بروم و شكایت طلاقم را پس بگیرم. من مات و مبهوت مانده بودم و از او خواستم رهایم كند و اجازه بدهد که به محل كارم بروم، اما ناگهان در بطری‌ای كه همراه داشت را باز كرد محتویات آن را به صورت و سمت راست بدنم پاشید.
با اظهارات شاکی، پرونده‌ای نزد احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و مرد اسیدپاش تحت تعقیب ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. این در حالی است كه قربانی اسیدپاشی در بیمارستان بستری است.