شوهرکشی فرجام دوستی اینستاگرامی

شوهرکشی فرجام دوستی اینستاگرامی

دوستی اینترنتی زن متاهل با مرد جوان، قتل شوهرش را رقم زد. متهمان به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات در این پرونده از شامگاه ۲۹ تیر امسال همزمان با کشف جسد مرد جوانی که با ۱۸ ضربه چاقو به قتل رسیده آغاز شد. مقتول در حوالی کوره آجرپزی متروکه در محله دولتخواه در جنوب‌غرب تهران قربانی جنایتی هولناک شده بود. در جریان تحقیقات هویت مقتول که پیک موتوری و نگهبان یک خوابگاه دانشجویی خصوصی بود، فاش شد. سرانجام با گذشت یک ماه از این جنایت رد مرد جوانی به نام امیر و دوست او به نام پیمان در این پرونده به دست آمد و آنها در اسلامشهر بازداشت شدند.در جریان تحقیقات معلوم شد مرد جوان که دلباخته زن مقتول بوده با دستور این زن و همراه با دوستش، سراغ شوهر شیوا رفته‌اند و این جنایت رقم خورده است. پس از اعتراف این دو متهم به جنایت، همسر مقتول هم دستگیر شد. امیر در جریان آخرین دفاع خود گفت: من نمی‌دانستم شیوا متاهل است و بعد از آشنایی با او و معرفی‌اش به خانواده‌ام این راز را فاش کرد. بعد هم نقشه قتل شوهرش را طراحی کرد و من همراه دوستم اجرا کردم. ما آن روز گل کشیده و از حالت عادی خارج شدیم.
پیمان هم مدعی شد: من از نقشه قتل خبر نداشتم و فکر می‌کردم امیر قصد دارد، مرد موتورسوار را گوشمالی بدهد.
وقتی نوبت به شیوا رسید او با رد همکاری در این جنایت گفت: من در یک شرکت هرمی بازاریابی کار می‌کردم و در اینستاگرام فعالیت داشتم. در آنجا با امیر آشنا شدم و ارتباط اینترنتی داشتیم. من شوهرم را دوست داشتم و نقشه قتل او را طراحی نکردم. نمی‌دانم امیر چرا این ادعا را مطرح کرده است.
برای امیر و پیمان به اتهام مشارکت در قتل و برای شیوا به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر شد. پرونده این جنایت به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده و متهمان به‌زودی محاکمه می‌شوند.