بازدید مدیران شبكه نسیم از پشت صحنه برنامه‌های تولیدی

بازدید مدیران شبكه نسیم از پشت صحنه برنامه‌های تولیدی


محمد احسانی، مدیر شبكه نسیم و جمعی از مدیران در محل ضبط سری سوم برنامه‌های چند درجه و دست‌فرمون حاضر شدند و در جریان تولید و آماده‌سازی این برنامه‌ها قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، محمد احسانی در این بازدید ضمن تشكر و قدردانی از تلاش گروه‌های سازنده چند درجه و دست‌فرمون، با توجه به لزوم حفظ فاصله اجتماعی و سختی كار به جهت شیوع بیماری كرونا گفت: شبكه نسیم بر برنامه‌هایی كه بتوانند با ایده‌های نو مخاطب را جذب كند، تاكید دارد.
وی اضافه كرد: چند درجه از آن دسته برنامه‌هایی است كه می‌تواند نسل جوان را همراه كرده و آنان را با ورزش‌های جدید آشنا سازد.
مدیر شبكه نسیم بیان كرد: برنامه دست‌فرمون نیز چندین مرتبه در نظرسنجی‌های مركز تحقیقات سازمان، جزو برنامه‌های پربیننده اعلام شده است كه مهم‌ترین كار، حفظ این روند است تا مخاطب همچنان با این برنامه همراه شود. وی افزود: مدیران و برنامه‌سازان باید با ایده‌های نو و خلاقانه و براساس ذائقه مخاطب، برنامه‌ها را تولید کنند.
در ادامه این بازدیدها، غلامرضا بختیاری، تهیه‌كننده سری سوم چند درجه، ضمن ارائه گزارش ویدئویی از روند تولید این برنامه گفت: این مسابقه در حدود ۳۰ الی ۳۵ رشته ورزشی و هیجان‌انگیز از جمله پاراگلایدر، غواصی، پاراموتور، سقوط آزاد، پاراموتور، فلای بورد، كایت بورد، موتور كراس، دوچرخه‌سواری تریال و... را به مخاطبان و به‌خصوص نسل جوان معرفی می‌كند. وی ادامه داد: رشته‌هایی وجود دارد كه شاید ابتدا در نظر مردم به عنوان یك ورزش گران شناخته شود اما اكثر آنها با هزینه بسیار كم در دسترس همه قرار دارد. در سری سوم این برنامه سهیل غلامرضاپور، امید خسروی و میثاق بختیاری به عنوان بازیگران این برنامه حضور خواهند داشت.
محمود محمودی، تهیه‌كننده برنامه دست‌فرمون نیز گزارشی درخصوص اضافه شدن بخش‌های موتورسواری و آرسی، تغییر نحوه برگزاری مسابقات، گسترش و دگرگونی قابل توجه پیست و دكور برنامه ارائه و اظهار كرد: استقبال مردم از فصل نخست، سبب ساخت فصل دوم مسابقه «دست‌فرمون» شد.