صداوسیما نقش به‌سزایی در گسترش کشتی دارد

صداوسیما نقش به‌سزایی در گسترش کشتی دارد


جامعه کشتی کشور از حمایت‌های بی‌دریغ رسانه ملی به ورزش اول کشور به ویژه شبکه سه و ورزش سیما به جهت پخش مستقیم رقابت‌های کشتی قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، پیام تشکر جامعه کشتی کشور و فدراسیون کشتی از رسانه‌ملی آمده است: کشتی به‌عنوان پرافتخارترین ورزش کشور در تاریخ که جزئی از فرهنگ کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شود در شرایط کنونی نیازمند حمایت هرچه بیشتر سازمان‌ها و نهادها به‌منظور حفظ دستاوردها و همچنین کسب موفقیت‌ها در میادین پیش‌رو است.
در این میان رسانه ملی و مدیران آن به‌ویژه آقایان فروغی مدیر شبکه و فضلعلی مدیرگروه ورزش شبکه سه و همچنین آقای معتضدی، سرپرست شبکه ورزش سیما و همکارانشان حمایت‌های بی‌دریغی از این ورزش ملی، سنتی و مذهبی ما به‌جهت پخش رقابت‌های کشتی داشته‌اند و یکی از ماندگارترین آن‌ها پخش رقابت‌های انتخابی کشتی در سه نوبت (صبح و عصر) قابل تقدیر و تشکر است.
امید است سازمان‌ها و نهادها، نگاهی ملی به رشته کشتی داشته باشند تا در آینده ضمن رشد و ارتقاء این ورزش ملی، شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی و المپیک توسط کشتی‌گیران کشورمان باشیم.