جانی دپ دوباره خبرساز شد

اخراج جادوگر بد طینت از «هیولاهای فانتزی»

جانی دپ دوباره خبرساز شد

جانی دپ را از پروژه «هیولاهای فانتزی»
بیرون انداختند! بازیگر بخت‌‌برگشته در بیانیه‌ای عدم حضورش در قسمت سوم فیلم را تایید كرد و گفت نقش مهم خود در این فیلم را بازی نخواهد كرد. او در دو قسمت قبلی این مجموعه اكشن و فانتزی، در قالب شخصیت گلرت گریندوالد ظاهر شده بود كه یك شخصیت منفی و منفور بود. دپ در صفحه اینستاگرام خود درباره این فیلم و عدم همكاری‌اش توضیح داده است. البته او عدم همكاری‌اش را این‌گونه توضیح داده كه خودش به دلایل شخصی، مجبور به كناره‌گیری از نقش شده‌است! با این حال، او اضافه كرده كه مدیران شرکت برادران وارنر با وی تماس گرفته و خواستار كناره‌گیری محترمانه‌اش شده‌اند.
به نوشته بازیگر: «متاسفانه همكاری‌ام با این فیلم بسیار زیبا به پایان رسیده و از تمام كسانی كه در این مدت از من حمایت كردند، قدردانی می‌كنم. از پیام‌های محبت‌آمیز شما بسیار خرسندم و سخت تحت تاثیر قرار گرفته‌ام. به‌خصوص پیام‌های چند روز اخیر، برایم بسیار دلگرم‌كننده بوده‌است. از سوی شرکت برادران وارنر دعوت به كناره‌گیری از نقش گریندوالد شدم و از آنجا كه سازندگان فیلم برایم محترم هستند، با این درخواست موافقت كردم.»
دپ در ادامه درباره دادگاهی كه در لندن داشته صحبت كرده و اضافه می‌كند: «قضاوت سوررئال و غیرواقع‌بینانه دادگاه لندن مبارزه‌ام برای حقیقت را تغییر نمی‌دهد و باید بگویم درخواست استیناف داده‌ام. تمام تلاشم را به كار می‌بندم تا ثابت كنم اتهاماتی كه به من وارد شده، نادرست و دروغین است. مطمئن هستم كه زندگی و كارنامه كاری‌ام با چنین اتفاقاتی از هم نمی‌پاشد.»
دادگاه لندن در رابطه با شكایت همسر سابق بازیگر تشكیل شد و رأی خود را به او داد. همسر دپ ادعا كرده بود از او كتك خورده است و بازیگر رفتار بسیار بد و خشونت‌آمیزی با وی داشته است. با كنار رفتن دپ از مجموعه هیولاهای وحشی، معلوم نیست كدام بازیگر جایگزین او خواهد شد. این مجموعه فیلم اسپین‌آفی بر مجموعه موفق دیگر شرکت برادران وارنر «هری پاتر» است. داستان هیولاهای وحشی در همان دنیا و فضایی رخ می‌دهد كه هری پاترها در آن قرار داشتند. با این وجود، این مجموعه‌فیلم شخصیت‌ها و داستان‌هایی متفاوت از هری‌پاترها دارد. جی كی رولینگ، خالق مجموعه كتاب چند جلدی هری پاتر، نویسنده مجموعه كتاب هیولاهای فانتزی هم هست. این خانم نویسنده در كار نگارش فیلمنامه‌های نسخه سینمایی كتاب خود همكاری دارد و یكی از سرمایه‌گذاران تولید
آن هم هست.
رولینگ از جمله كسانی بود كه از انتخاب جانی دپ برای بازی در نقش جادوگر بد طینت داستان فانتزی خود ابراز خشنودی و رضایت كرد. هنوز اطلاعی از نوع واكنش او نسبت به تصمیم مدیران برادران وارنر در دست نیست. رسانه‌های انگلستان دیروز با تیتر «جانی دپ از هیولاهای فانتزی اخراج شد» به استقبال این خبر رفتند! كار فیلمبرداری هیولاهای فانتزی 3 مدتی قبل در استودیوی شپرتون لندن در حالی آغاز شد كه صحنه‌هایی جلوی دوربین رفت كه دپ در آنها بازی و حضور نداشت. فیلم برای اكران عمومی در تابستان 2022 آماده می‌شود./ ورایتی