مردم نسبت به افق روشن آینده اطمینان‌داشته‌باشند

مردم نسبت به افق روشن آینده اطمینان‌داشته‌باشند


رئیس‌جمهوری در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت: من مطمئنم که فعالان اقتصادی کشور و مردم با روشن‌بینی و با اطمینان، آرامش و امید به افق روشن اقتصاد کشور به فعالیت‌های خود با قدرت ادامه می‌دهند.
حسن روحانی با تاکید بر این‌که همه باید تلاش کنند به نحو موثر از ثمره مقاومت و مقابله با جنگ تحمیلی اقتصادی در جهت رونق اقتصادی کشور و جبران لطمات تحریم‌ها بهره ببرند، افزود: برای دولت مسجل و اثبات شده است که هدف کارگردانان شکست‌خورده جنگ اقتصادی، برهم‌زدن آرامش اقتصادی کشور است و امروز تلاش می‌کنند پیروزی ملت در جنگ اقتصادی را بی‌ثمر و به کام مردم تلخ کنند.
وی با بیان این‌که با فروکش کردن انتظارات تورمی و روند رو به رشد صادرات نفتی و غیرنفتی شرایط اقتصادی کشور به سمت بهتر شدن حرکت می‌کند، اظهار کرد: اهمیت بازارهای اقتصادی ایجاب می‌کند آرامش لازم در این بازارها برقرار باشد.
رئیس‌جمهوری تاکید کرد: دشمنان عصبانی تلاش می‌کنند روند مثبت را متوقف یا کند سازند و با تبلیغات وسیع رسانه‌های معاند و جنگ روانی، عمدتا به دنبال این هستند که روند کاهش نرخ ارز و قیمت کالاها را شرطی کنند.
روحانی با بیان این‌که با شکست جنگ اقتصادی ترامپ، نگاه طرف‌های تجاری ایران تغییر یافته و مناسبات اقتصادی کشور در حال ورود به مرحله جدیدی است، تصریح کرد: همه باید کمک کنند که بازارهای حساس نظیر ارز در چارچوب سیاست‌هایی که بانک مرکزی اعمال می‌کند مدیریت شده و به
تعادل برسد./ ایرنا