روزی که علیپور هو شد

به بهانه رویارویی خطیبی و پرسپولیس

روزی که علیپور هو شد




رسول خطیبی یک بار دیگر قرار است تیمش را مقابل پرسپولیس تجهیز کند. مربی‌ای که در تمام سال‌های اخیر جدال تیم‌هایش با پرسپولیس پر از حاشیه و جنجال بوده است. بی‌شک یکی از جنجالی‌ترین دیدارهایی که رسول خطیبی رودرروی پرسپولیس قرار گرفت به بازی رفت فصل گذشته دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی مربوط می‌شود. در این دیدار رسول خطیبی به عنوان سرمربی ماشین‌سازی روی نیمکت نشسته بود ‌و به خاطر اعلام پنالتی در دقایق پایانی بازی به شدت علیه نیمکت پرسپولیس موضع‌گیری کرد.
پس از اعلام پنالتی به نفع سرخ‌پوشان، رسول خطیبی به جای اعتراض به داور به سمت تماشاگران پرسپولیس رفت و شروع به دست زدن کرد.  علی علیپور دقیقه 90 و در حالی که بازی بدون گل در جریان بود، پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه را به شکل چیپ راهی دروازه ماشین‌سازی کرد. حامد لک ضربه را به خوبی مهار کرد و عجیب این که خطیبی بعد از مهار پنالتی علیپور توسط حامد لک هم به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و خوشحالی کرد. این موضوع واکنش شدید نیمکت‌نشین‌ها و هواداران پرسپولیس را به همراه داشت.
در آخر همان بازی وقتی داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد، هواداران پرسپولیس که حسابی از علیپور شاکی بودند با سر دادن شعار «حیا کن، رها کن»، اعتراض خود را به ضربه چیپ علیپور نشان دادند.