این اینتر فرصت‌نشناس

این اینتر فرصت‌نشناس


در هفته‌ای که فوتبال انگلیس مشغول برگزاری بازی‌های جام‌حذفی بود، در دیگر لیگ‌های اروپایی بازی‌های مهمی برگزار شد. نبرد تیم‌های بالانشین در سری A ایتالیا همچنان داغ است و در شبی که میلان دومین باخت خود را تجربه کرد، اینتر نتوانست از این فرصت برای صدرنشینی استفاده کند و باز هم امتیاز از دست داد. در ادامه به چند آمار به جا مانده از بازی‌های مهم این هفته اشاره می‌کنیم:
۲
ادن آزارد در بازی رئال مادرید مقابل آلاوس هم گل زد و هم پاس گل داد. این برای دومین‌بار است که آزارد در یک بازی برای مادریدی‌ها چنین آماری از خودش ثبت می‌کند.
۴
 آرسنال با گل به خودی بازیکنش از جام‌حذفی کنار رفت. این چهارمین‌باری است که توپچی‌ها در این فصل گل به خودی می‌زنند و از این حیث از هر تیم لیگ‌برتری بالاتر هستند.
۶
 نشریه «تلگراف» انگلیس خبر داد کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس پیشنهاد وسوسه برانگیز یک شرکت گردشگری سعودی برای تبیلغ را نپذیرفت.  این شرکت گردشگری سعودی به ابرستاره فوتبال پیشنهاد پرداخت سالانه ۶ میلیون یورو را داد تا او در ایام تعطیلات به این کشور بیاید تا تبلیغی برای آنها در زمینه گردشگری شود.
۷
 جوزف ایلیچیچ را می‌توان گربه سیاه میلان دانست. او در شش بازی که مقابل روسونری انجام داده، روی 7 گل تاثیر مستقیم داشته است ( چهار گل و سه پاس گل ).
۹
 فیل فودن بهترین گلزن این فصل منچسترسیتی بوده است. این بازیکن در بازی مقابل چلتنهام یکی از گل‌های تیمش را زد تا تعداد گل‌هایش در این فصل را به عدد 9 برساند. او در 25 بازی این فصل این تعداد گل را زده است.
۲۱
 تساوی بدون گل اینتر مقابل اودینزه باعث شد تا این تیم بعد از 21 بازی متوالی که موفق به گلزنی شده بود، نتواند دروازه حریفش را باز کند.
۳۶
  آتالانتا با پیروزی 3 بر صفر مقابل میلان، 36 امتیازی شد و به رده چهارم سری A رسید. این برای اولین‌بار است که این تیم بعد از انجام 19 بازی به این تعداد امتیاز می‌رسد.