خودکشی کارمند بانک بعد از قتل‌عام خانوادگی

خودکشی کارمند بانک بعد از قتل‌عام خانوادگی

کارمند یکی از شعب بانک در ایلام، پس از قتل سه عضو خانواده‌اش در محل کارش به زندگی خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، صبح دیروز یکشنبه دوازدهم بهمن امسال یکی از کارکنان بانک در شهر ایلام با پلیس110 این شهر تماس گرفت و درحالی‌که با صدایی لرزان حرف می‌زد، خبر داد همکارش با شلیک گلوله در بانک به زندگی‌اش پایان داده است. مأموران به محل اعزام‌شده و با جسد مرد میانسال در آبدارخانه روبه‌رو شدند.
یکی از کارمندان بانک به مأموران گفت: مرد فوت‌شده از همکاران باسابقه‌مان بود. دو پسر هشت‌و18ساله داشت. او روز شنبه مرخصی گرفت و به بانک نیامد، صبح امروز یکشنبه وقتی به محل کارش آمد، حال‌وروز خوبی نداشت. یک سلاح شکاری همراه داشت. با او حرف زدیم تا از حال‌ و روزش باخبر شویم. می‌گفت همسر و دو فرزندش را با همین سلاح به قتل رسانده است. با شنیدن این حرف‌ها شوکه شدیم، سعی کردیم او را راضی کنیم سلاح را تحویل دهد اما به آبدارخانه رفت و در را بست. بعد از زمان کوتاهی یکباره صدای شلیک تیر آمد. به‌سختی در را باز کردیم و با جسد او که خودکشی کرده بود، روبه‌رو شدیم.
مأموران در ادامه با شناسایی نشانی خانه او، راهی آنجا شدند. آنها با بازکردن در خانه و ورود به آنجا، با صحنه دلخراشی روبه‌رو شدند. همسر و دو پسر او با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند. شواهد نشان می‌داد ساعاتی از مرگ آنها می‌گذرد و احتمال این‌که آنها شب قبل به قتل رسیده باشند، وجود دارد.تحقیقات اولیه از همسایه‌ها و خانواده‌های قربانیان نشان داد عامل جنایت اختلاف خانوادگی با همسرش داشته و درگیری و دعواهای زیادی باهم داشته‌اند که دامنه همین اختلاف‌ها باعث شده او در یک اقدام عجیب، اعضای خانواده‌اش را به قتل برساند و خودش نیز خودکشی کند.
یکی از دوستان عامل این جنایت   در این باره گفت : دوستم افشین   همیشه عصبانی و ناراحت بود. از اوضاع مالی خود شکایت داشت و با این‌که زندگی خوبی داشت اما همیشه انسان گلایه مندی بود.او این اواخر زیاد حرف از مرگ می‌زد. او  مشکل خاصی با خانواده اش نداشت. پسر 18 ساله او،  فرد آرامی بود. آن‌طور که خودش تعریف کرد و پلیس به ما گفت: شنبه‌شب دوستم و فرزند بزرگش  با هم جرو بحث کردند.  بعداز آن افشین پسرش را تهدید کرد که همین باعث شد، فرزند 18 ساله اش به کلانتری محل زندگی شان در ایلام برود و ماجرای درگیری با پدرش را بگوید .بعداز آنکه او به خانه بازگشت وپدرش متوجه رفتن وی به کلانتری شد ،ناراحت وعصبانی  با سلاح شکاری که داشت ابتدا به پسر 18 ساله‌اش شلیک کرد و او را کشت. همان موقع همسر دوستم وقتی بالای سر فرزندش رفت ،افشین او را  هدف گلوله قراردادو کشت .بعد هم بالای سر پسر 11 ساله اش رفت و او  را هم به قتل رساند. هنوز باورم نمی شود که  این اتفاق تلخ برای این خانواده رخ داده  و در شوک هستم.  
پرونده‌ای دراین‌باره در دادسرای ایلام تشکیل‌شده و تحقیقات برای روشن شدن دیگر ابعاد این پرونده
ادامه دارد.