قتل مادر با گوشی تلفن

قتل مادر با گوشی تلفن


دانشجوی مقیم آلمان با انگیزه‌ای نامعلوم مادرش را با ضربه‌های تلفن به قتل رساند.
به گزارش خبرنگارجام‌جم، ساعت 21 شنبه بیست و پنجم بهمن امسال، ساكنان ساختمانی در محله هویزه تهران، به مدت 30 دقیقه صدای فریاد كمك‌خواهی زن 66 ساله‌ را شنیدند. او می‌گفت جانم در خطر است و از دست پسرم نجاتم دهید، اما همسایه‌ها به دلیل خانوادگی بودن دعوا، دخالت نكردند و سرانجام یكی از همسایه‌ها در تماس با پلیس 110، موضوع را اطلاع داد. هنگامی که ماموران  كلانتری عباس‌آباد در محل حاضر شدند، زن صاحبخانه در را باز نكرد. ماموران با هماهنگی قضایی قفل را شكسته و وارد شدند و با جسد زن میانسال در حالی روبه‌رو شدند كه پاهایش با پارچه بسته شده و سر و پیشانی‌اش پر از خون بود، او روی زمین افتاده بود و گوشی تلفن خانه هم كنارش بود.
پسر 29 ساله این زن دستگیر شد و در تحقیقات گفت: «به زبان انگلیسی و آلمانی مسلط هستم. چهار سال قبل برای ادامه تحصیل در رشته حفاری و استخراج نفت به دانشگاهی در آلمان رفتم. اما به خاطر شیوع كرونا سال گذشته نزد مادرم بازگشتم. مادرم را دوست داشتم، اما جن در وجودش بود، برای نابود كردن جن او را كشتم.»
 مصطفی واحدی، بازپرس شعبه  یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر  به جام‌جم گفت: «با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم او  برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. قرار شد به پزشكی‌قانونی معرفی و سلامت روانی‌اش بررسی شود.»