دست‌نوشته، راز مرد همسرکش را فاش کرد

دست‌نوشته، راز مرد همسرکش را فاش کرد

فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری مرد جوانی خبر داد که بعد از قتل همسرش با نوشتن دست‌نوشته‌ای قصد منحرف‌کردن مسیر تحقیقات را داشت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، سرهنگ رضا علی‌بخشی در تشریح این پرونده گفت: پس از تماس یکی از شهروندان با پلیس۱۱۰ در مورد ناپدیدشدن خانم ۲۵ساله در یکی از شهرک‌های مسکونی شهرستان پاکدشت و ارسال پرونده به پلیس آگاهی، با توجه به اهمیت و حساسیت این ماموریت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. در تحقیقات اولیه همسر این زن مدعی شد همسرش در نوشته‌ای اظهار کرده که قصد دارد از خانه خارج شود و دست به خودکشی بزند. پس از بررسی این دست‌نوشته، جمله‌ای با عنوان این‌که من در سلامت کامل عقلی و جسمی این مطلب را می‌نویسم باعث شک کارآگاهان شد.
وی افزود: خودروی تازه شسته‌شده و تمیز شوهر این زن و خراش ایجادشده در گردن مرد، شک پلیس را به یقین تبدیل کرد که مرد جوان همسرش را به قتل رسانده است. پس از هماهنگی‌های قضایی تحقیقات از وی آغاز و جوان سرانجام به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: پس از درگیری با همسرم او را با شال خفه کرده و اثرات خراش روی گردنم نیز جای ناخن همسرم هنگام تلاش برای نجات بود. بعد از قتل جسد را در کیسه زباله قرارداده و به خارج از شهر انتقال داده و دفن کردم.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت بیان کرد: با راهنمایی قاتل جسد همسرش کشف و پس از بازسازی صحنه و تکمیل پرونده، برای سیر روال قانونی تحویل مراجع محترم قضایی شد.
سرهنگ علی‌بخشی در پایان توجه به نکات ریز و ساده را در پرونده‌های جنایی حائز اهمیت دانست و اعلام کرد: توجه به نوشته منتسب به مقتوله و خودروی تمیز و تازه شسته‌شده و خراش گردن قاتل معمای این قتل را حل کرد که نشان از تجربه و دقت نظرکارآگاهان پلیس آگاهی و هوشمندی پلیس دارد.