110

110

کلاهبرداری به بهانه جذب دنبال کننده
مردی که با ادعای افزایش دنبال‌کننده صفحات مختلف مجازی از مردم کلاهبرداری می‌کرد، در دام پلیس فتای تهران گرفتار شد.
سرهنگ داوود معظمی گودرزی،رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در این باره توضیح داد: هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای تهران گفت از فروشندگان فعال کفش و کتانی است و برای انجام تبلیغات و افزایش دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامی فروشگاه خود، با فردی در فضای مجازی آشنا شده و 20میلیون تومان به او پرداختم تا دنبال کننده‌های مرا افزایش دهد اما از من کلاهبرداری کرد و کاری از پیش نبرد. متهم تحت تعقیب قرار گرفت و مخفیگاهش دریکی از شهرهای اطراف تهران شناسایی و در آنجا بازداشت شد. او در بازجویی پلیسی به 30 فقره کلاهبرداری مشابه از مردم اعتراف کرد.
3 کشته در تصادف زنجیره‌ای

تصادف زنجیره‌ای تریلی و ۹ خودرو در جنوب تهران سه کشته و 11 مصدوم برجای گذاشت. سرهنگ نورا... خادم، رئیس پلیس راه تهران با اشاره به این حادثه گفت: شامگاه چهارشنبه نهم تیر امسال، تصادف تریلی کفی با چند خودرو در جاده قدیم تهران-قم، قبل از پلیس راه حسن‌آباد به پلیس و آتش‌نشانی گزارش شد. زمانی که نیروهای امدادی و پلیس در محل حاضر شدند، مشاهده کردند که تریلی بار آهن داشته و در حرکت بوده که با ۹ دستگاه خودرو برخورد و تصادف زنجیره‌ای را رقم زده است. یک راننده و دو سرنشین از خودروهای تصادفی کشته و هشت راننده و سه سرنشین از میان خودروها نیز مصدوم شدند.
شرور خطرناک با شلیک پلیس
 زمینگیر شد
 شرور سابقه‌دار در جریان درگیری با مأموران و زخمی کردن یکی از آنها خودش هم زخمی و بازداشت شد.
سردار یوسف ملک‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در این‌باره گفت: چند روز پیش شرور30ساله در یکی از محله‌های شهرستان لارستان استان فارس فردی را زخمی کرد و گریخت. مأموران انتظامی پلیس امنیت عمومی لارستان در تلاش برای دستگیری متهم فراری بودند و سرانجام او در محله عماد شهر شناسایی شد. این شرور با مشاهده مأموران با سلاح کلاشینکف سمتشان تیراندازی کرد که باعث شد رئیس پلیس امنیت عمومی از ناحیه سر زخمی شود. در ادامه این درگیری مأموران به سمت جوان شرور شلیک کردند که او از ناحیه پا زخمی و بازداشت شد.پلیس و شرور زخمی برای ادامه درمان راهی بیمارستان شدند.