حكم اعدام برای آزارگر تازه عروس

حكم اعدام برای آزارگر تازه عروس

مرد كینه‌جو وقتی فهمید دختر مورد علاقه‌اش ازدواج كرده، او را قربانی نیت شیطانی خود كرد. متهم پس از محاكمه در دادگاه كیفری استان تهران به مجازات اعدام محكوم شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات پلیس درباره این پرونده با شكایت زن جوانی به نام روناك آغاز شد. زن 25ساله در حالی كه وضعیت روحی به‌هم ریخته‌ای داشت به مأموران گفت: چند ماه قبل در شهرستان با همسرم ازدواج كردم و برای كار به تهران آمدیم. در یك شركت به‌عنوان سرایدار زندگی و كار می‌كردیم. مدتی قبل یكی از خواستگاران قبلی‌ام به نام مهران با من تماس گرفت و گفت؛ شنیدم ازدواج كردی و به تهران رفته‌ای؟ به او گفتم دست از سرم بردارد و دیگر تماس نگیرد. مهران مدعی بود یك نفر عكس و فیلم‌های خصوصی مرا پیدا كرده و قصد دارد آنها را در شهرستان منتشر كند و آبرویم را ببرد. به همین دلیل او به تهران آمده تا به من و همسرم كمك كند.
نوعروس ادامه داد: من از این حرف‌های مهران ترسیده بودم و به او اعتماد كردم. یك روز مهران مقابل شركت آمد و گفت، می‌خواهد فیلم و عكس‌ها را تحویل بدهد. وقتی فهمید شوهرم در خانه نیست به زور وارد شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از فرار او از نظر روحی به‌هم ریختم. وقتی شوهرم به خانه آمد، ماجرا را برایش تعریف كردم و تصمیم گرفتیم از مهران شكایت كنیم.
پس از این شكایت و تشكیل پرونده‌ای در دادگاه كیفری استان تهران، زن جوان به پزشكی قانونی معرفی شد كه كارشناسان پزشكی قانونی نظر دادند این زن مورد آزار و اذیت قرار گرفته ‌است. از سوی دیگر تحقیقات محلی نیز نشان داد روناك با تهدید و زور مرد شیطان صفت به داخل ساختمان برده شده است.
متهم با ردیابی‌های پلیسی شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد. او در تحقیقات ادعاهایی را مطرح كرد تا خود را بی‌گناه نشان دهد.
در ادامه به این شكایت در شعبه11 دادگاه كیفری یك استان تهران رسیدگی شد. در جلسه محاكمه كه پشت درهای بسته برگزار شد، متهم با تكرار ادعای قبلی خود سعی كرد خودش را بی‌گناه نشان دهد.  تازه عروس هم در شكایتش گفت: مهران برای انتقام مرا مورد آزار قرار داد و با حرف‌هایش فریبم داد. او زندگی‌ام را سیاه كرده و خواستار اعدام او هستم.
پس از رسیدگی به این پرونده، قضات برای تصمیم گیری وارد شور شده و او را به اتهام تجاوز به عنف و با توجه به مدارك موجود در پرونده به اعدام محكوم كردند.