مسابقه استعدادیابی پورناظری‌ها

مسابقه استعدادیابی پورناظری‌ها


ساختار بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی معروف جهان مثل تاک‌شوها و نایت‌شوها برای تولید برنامه‌ در شبکه‌های تلویزیونی و نیز شبکه‌ نمایش‌خانگی بهره‌برداری شده و حالا نوبت رسیده به برنامه‌های استعدادیابی در زمینه موسیقی که برادران پورناظری در این عرصه وارد میدان شده‌اند. روابط عمومی پروژه «جایزه موسیقی جم» خبر داده که این پروژه یک مسابقه استعدادیابی در زمینه موسیقی و کاری از تهمورس پورناظری و تهیه‌کنندگی سهراب پورناظری است که پس از سه‌ماه پیش‌تولید، تصویربرداری می‌شود. بیش از یک سال است که تحقیقات این پروژه در حال اجراست و تا به امروز شهرداد روحانی، تهمورس پورناظری، علیرضا قربانی به این پروژه پیوسته‌اند. طی روزهای آینده اسامی دیگر داوران این برنامه نیز اعلام خواهدشد.
این پروژه قرار است میزبان استعدادهای خوانندگی و نوازندگی در همه حوزه‌ها و سبک‌ها باشد که داوری و پرورش استعدادها توسط خبره‌ترین اساتید موسیقی ایران انجام خواهدشد.
فراخوان ثبت‌نام استعدادهای برنامه جایزه بزرگ جم از ۷ مرداد آغاز و نحوه ارسال آثار متقاضیان طی روزهای آینده از طریق صفحه رسمی، سایت و رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهدشد. حسن معجونی، کارگردان هنری و مصطفی شریفی تهیه‌کننده اجرایی در کنار گروه تولید این پروژه را همراهی می‌کنند. این برنامه با حمایت یک مجموعه از حوزه هتلداری و آکادمی موسیقی پورناظری تولید می‌شود در چند مرحله روی صحنه اجرا خواهدرفت.
این برنامه قرار است میزبان استعدادهای خوانندگی و نوازندگی در رشته‌های موسیقی ایرانی، موسیقی پاپ و موسیقی کلاسیک بدون هیچ محدودیت جنسیتی، سنی و زبانی باشد.