نازنین ملایی همچنان روی نوار پیروزی

نازنین ملایی همچنان روی نوار پیروزی

خودش می‌گوید حریفانش که از کشورهای شناخته شده ورزش قایقرانی هستند، از جثه او در مقابل خودشان شگفت‌زده شده‌اند. نکته‌ای هم که تا اینجا وجود دارد این است که عملکرد ملایی دور از انتظار بوده است. او روز گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف قایقرانانی از مکزیک، نیوزیلند، سوئیس، نامیبیا و چین‌تایپه رفت.
ملایی علی‌رغم مصدومیتی که در ناحیه دستش داشت، توانست دست‌به‌کار بزرگی بزند و با ثبت زمان ۸ دقیقه و ۷ ثانیه و 32 صدم ثانیه در رده سوم جدول قرار بگیرد و در عین شایستگی همراه با قایقرانان کشورهای نیوزیلند و سوئیس به مرحله نیمه‌نهایی (A/B) صعود کند. ملایی پس از ثبت این موفقیت و صعود به نیمه‌نهایی A و B بازی‌ها، گفت: روز اول بازی‌ها که توانستم به طور مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنم متوجه شدم تمرینات و برنامه‌ریزی‌ها جواب داده است و سپس به تجزیه و تحلیل حریفانم در مرحله یک چهارم نهایی پرداختیم. ما تصمیم گرفتیم دو نماینده مکزیک و نامیبیا را در مرحله یک چهارم نهایی پشت سر بگذاریم. من و آقای فرزام صحبت کردیم که اگر بتوانم به نیمه‌نهایی A و B برسم، کار بزرگی است و اگر هم در فینال C حضور داشته باشم، به آنچه که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم رسیده‌ایم بنابراین بدون استرس و نگرانی به رقابت پرداختم.
این قایقران اهل بندر انزلی در مورد حریفانش گفت: رقیبان من از سوئیس و نیوزلند واقعا قوی هستند. نمایندگان مکزیک و نامیبیا  اگر ببینید سنگین وزن و عضلانی هستند زمانی که من در پیست راه می‌رفتم همه متعجب بودند که چگونه با این جثه ریز توانستم آنها را پشت سر بگذارم چون من  سبک وزن هستم و با سنگین وزن‌ها به رقابت پرداختم.
دختر قایقران المپیکی ایران در مورد امکانات دیگر تیم‌ها نیز گفت: ورزشکاران کشورهای دیگر به محض این‌که مسابقه تمام می‌شود جلیقه‌های یخ دارند و مربیانشان سریع آن جلیقه‌ها را می‌آورند تا تنشان کنند و در این گرمای شدید هوا زودتر ریکاوری شوند اما مربی من مجبور است حوله را در آب سرد خیس کند و آن را به من بدهد. نکته جالب این است که خیلی‌ها از من می‌پرسیدند کجا تمرین کرده‌ام و وقتی گفتم من در پیست هزار متر تمرین کردم باورشان نمی‌شد. ما پتانسیل این را داریم که جزو نفرات  برتر المپیک و جهان باشیم و امیدوارم نتیجه‌ای که به دست آورده‌ام‌، باعث توجه بیشتر مسؤولان به رویینگ‌ شود تا بتوانیم به نتایج درخشان‌تری دست پیدا کنیم.
در حالی که پیش از این اعلام شده بود، بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی روز چهارشنبه برگزار می‌شود، اما شرایط جوی زمان مسابقه را تغییر داد و ملایی در روز پنجشنبه مسابقه می‌دهد.