کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

مردی که با ایجاد یک صفحه در شبکه اجتماعی برای مراجعان، بدون نسخه دارو تجویز می‌کرد، بازداشت شد.
در چند روز گذشته ماموران پلیس فتای ویژه شرق استان تهران هنگام رصدهای مستمر در فضای مجازی، صفحه مجرمانه‌ای که در بستر فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش انواع محصولات دارویی غیرمجاز می‌کرد، شناسایی کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد‌ این فرد بدون نسخه دارو تجویز می‌کند که تحت تعقیب پلیس فتا قرار گرفت و بازداشت شد. مقادیری داروی غیر‌مجاز از مخفیگاه متهم
 کشف شد.
متهم ابتدا خود را پزشک معرفی کرده بود که پس از انتقال به پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله جرم، ضمن پذیرش بزه انتسابی به جرم خود اعتراف کرد و برای وی قرار قانونی صادر شد.
مردی که همسرش را به قتل رسانده بود، بازداشت شد.   دو روز پیش در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در یکی از خیابان‌های شهر تبریز در استان آذربایجان‌شرقی‌، ماموران کلانتری ۲۲ طالقانی به محل اعزام شدند. آنها در جریان تحقیقات اولیه متوجه شدند مرد ۳۷ ساله به‌علت اختلاف خانوادگی و در حالت غیر‌عادی، همسر ۳۲ ساله‌اش را به قتل رسانده است. با دستگیری او، تحقیقات از وی برای مشخص شدن انگیزه‌اش از این همسرکشی در پلیس آگاهی ادامه دارد.
 آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرک صنعتی سیمین‌دشت فردیس استان البرز منجر به مصدومیت دو نفر شد.  ساعت حدود ۱۴‌پنجشنبه بیست و یکم مرداد امسال وقوع این آتش‌سوزی به آتش‌نشانی گزارش شد. آتش‌نشان‌ها به محل اعزام شدند. مواد شیمیایی داخل دیگ واکنش شیمیایی نشان داده و دچار خود‌سوزی شده بود و آتش‌نشان‌ها بعد از سه ساعت عملیات اطفای‌حریق، آتش را خاموش کردند. دو نفراز کارکنان آنجا مصدوم و راهی بیمارستان شدند. بررسی اولیه آتش‌نشان‌ها حاکی از این بود که بی‌احتیاطی هنگام برشکاری و واکنش مواد شیمیایی در داخل دیگ باعث این حادثه شده است.
ورود تریلر به پیاده‌رو بعد از تخریب چند خودرو، جان پسر شش ساله‌ای را در پیاده‌رو گرفت.  
علی فرزانه‌ساعی، مسؤول اورژانس شهرستان ملکان استان آذربایجان‌شرقی در این‌باره گفت: ساعت 13 و 15 دقیقه چهارشنبه بیستم مرداد امسال بر اثر انحراف و ورود یک‌دستگاه تریلر به پیاده‌رو در جاده کمربندی این شهر، این خودروی سنگین با چند دستگاه خودرو تصادف و آنها را تخریب کرد. بعد از آن تریلر به ستون مغازه‌ای برخورد کرد و بعد در تصادف با پسر خردسال متوقف شد. در این حادثه این کودک شش ساله
 فوت شد.