نسخه Pdf

آموزش زبان با دولینگو

آموزش زبان با دولینگو

 اگر به یادگیری زبان‌های جدید علاقه دارید؛ اما برای این کار به اندازه کافی وقت ندارید یا فکر می‌کنید یادگیری زبان کار دشوار یا خسته‌کننده‌ای است، با Duolingo می‌توانید تمام این مشکلات را کنار بزنید و زبان مدنظر خود را یاد بگیرید. Duolingo  یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید با بیشترین تعداد دانلود در بین اپلیکیشن‌های آموزشی در دنیاست و این محبوبیت بی‌دلیل نیست.
به کمک Duolingo می‌توانید بیش از ۳۵ زبان مختلف را از طریق درس‌های کوتاه، سریع و مفرح فرا بگیرید. این درس‌ها شامل فعالیت‌های متنوعی برای صحبت‌کردن، خواندن، شنیدن و نوشتن است و دایره لغات و مهارت‌های گرامری شما را نیز افزایش می‌دهد.
Duolingo  توسط متخصصان زبان طراحی شده است و شما را در دنیای واقعی برای مکالمه به انواع زبان‌ها از جمله اسپانیایی، فرانسوی، چینی،‌‌‌‌ آلمانی، انگلیسی و... آماده می‌کند.
هدفتان از یادگیری زبان هرچه باشد، برای مسافرت، دانشگاه، شغل، ارتباط با دوستان یا سرگرمی، اپلیکیشن Duolingo مسیر یادگیری زبان را آسان و جذاب‌تر خواهد کرد. برتری دیگر Duolingo نسبت به اپلیکیشن‌های آموزش زبان مشابه این است که تمام زبان‌ها و دروس به‌طور رایگان در اختیار کاربر قرار دارد.