آزار سریالی دختران در  ارابه شیطانی

آزار سریالی دختران در ارابه شیطانی

دو پسر جوان که متهم هستند پس از شکار دختران جوان در فضای مجازی آنها را در اولین قرار ملاقات بیهوش کرده و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، دستگیر شدند. متهم در حالی منکر آزار دختران است که سه شاکی او را شناسایی کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، لیلا وقتی با پیام‌های پسر ناشناس در دایرکت اینستاگرام روبه‌رو شد، فکر نمی‌کرد این شروع یک ماجرای خطرناک است و جواب دادن به این پیام سرنوشت شومی را برای او رقم می‌زند. دختر جوان چند بار از پسر ناشناس که خود را امیر معرفی کرده بود، خواست مزاحمش نشود اما او دست‌بردار نبود و اصرار داشت که هدفش فقط خواستگاری است. پسر جوان آن‌قدر اصرار کرد که لیلا قبول کرد یک بار به دیدن او برود. همین دیدار کافی بود تا امیر به خواسته شوم خود برسد. لیلا سه روز بعد از این قرار وقتی برای طرح شکایت مقابل افسر اداره آگاهی تهران نشست، گفت: وقتی به محل قرار با امیر در غرب تهران آمدم، او با یک خودروی پژو 206 مقابلم توقف کرد. به‌دلیل اعتمادی که به او پیدا کرده بودم، سوار شدم. فکر کردم قرار است درباره شرایطش برای ازدواج صحبت کنیم. پس از طی مسافتی، کنار خیابان توقف کرد و از ماشین پیاده شد. در حالی که در آن اطراف آبمیوه فروشی نبود، او با دو لیوان آبمیوه برگشت. آبمیوه مزه بدی داشت و بعد از خوردن آن، بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم، امیر و مرد دیگری در حال آزار و اذیت من بودند. قدرت مقاومت نداشتم و آنها به زور، رمز کارت مرا گرفته و طلا و پول‌هایم را سرقت کردند. دو پسر شیطان‌صفت مرا در همان حال در مقابل خانه‌مان رها کردند. تا سه روز گیج بودم تا این‌که تصمیم
به شکایت گرفتم.
پس از این شکایت ماموران پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند، این دختر تنها قربانی این دو پسر جوان نبود و دو دختر هم شکایت مشابه را مطرح کردند. بررسی این شکایت‌ها هم نشان داد، متهم در فضای مجازی با آنها دوست شده و بعد از کشاندن دختران به محل قرار، با آبمیوه مسموم بیهوش‌شان کرده و بعد نقشه شوم‌شان را اجرا کرده است. دو متهم پس از آزار دختران و سرقت از آنها، قربانیان را در نزدیکی محل کار یا خانه‌شان رها می‌کردند.
متهمان پس از اجرای نقشه خود، اطلاعات گوشی دختران را پاک کرده تا ردی از خود باقی نگذارند. همچنین، آنها را در محل‌هایی مورد آزار قرار می‌دادند که دوربین در آنجا وجود نداشت.
 سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا این‌که در کمتر از یک ماه پس از نخستین شکایت، مخفیگاه امیر در غرب تهران شناسایی و در عملیات ویژه‌ای، در مخفیگاهش بازداشت شد. متهم ابتدا منکر جنایات سیاه و سرقت از دختران جوان بود اما در مواجهه با شاکیان مدعی شد،شاکیان را می‌شناسد اما بحث بیهوش کردن و آزار و اذیت صحت ندارد و دو نفر از دختران از او درخواستی داشتند که وقتی او مخالفت کرده این شکایت‌ها را مطرح کرده‌اند. در ادامه دوست او به نام کامران به عنوان متهم دوم شناسایی شد و به‌این ترتیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس دادسرای امور جنایی، راهی خانه کامران شده و او را نیز بازداشت کردند.
وی با بیان این‌که متهم دوم پرونده منکر همدستی در این جنایات سیاه و سرقت بود، اضافه کرد: یکی از شاکیان موفق شد وی را شناسایی کند اما دو شاکی دیگر با توجه به بیهوش بودن، موفق به شناسایی وی نشدند.
سردار لطفی در پایان با بیان این‌که انتشار تصویر بدون پوشش این دو مجرم از سوی بازپرس پرونده برای کشف سایر جرایم احتمالی صادر شده است، خاطر نشان کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی از سوی کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت
ادامه دارد.