ناکامی دزدان مسلح با تیزهوشی طلافروشان

ناکامی دزدان مسلح با تیزهوشی طلافروشان

دزدان مسلح با حمله به یک طلافروشی در اسلامشهر، با تیزهوشی صاحب طلافروشی ناکام ماندند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر پنجشنبه سه سارق مسلح مقابل یک طلافروشی در خیابان مهدیه اسلامشهر توقف کرده و در حالی که صورت‌های خود را با پارچه پوشانده‌بودند، قصد ورود به طلافروشی را داشتند که صاحب طلافروشی متوجه حضور آنها شد و اجازه نداد وارد مغازه شده یا از ویترین سرقت کنند.
سارقان مسلح که در اجرای نقشه سرقت ناکام مانده‌بودند، سریع سوار خودرو شده و از محل گریختند. آنها وقتی در ترافیک گیر کردند، با شلیک تیرهوایی توانستند مسیر را باز کرده و فرار کنند. به گفته یکی از شاهدان ماجرا، این هفتمین بار است که دزدان سراغ طلافروشی‌های این منطقه می‌آیند. دزدان لباس‌هایی محلی به تن داشتند. این در حالی است که حدود 10روز قبل هم دزدان مسلح با خودروی پرشیا به یک طلافروشی در شهریار حمله کردند که در این سرقت هم
ناکام ماندند.
سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس غرب استان تهران در این باره به جام‌جم گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی‌های غرب استان تهران در سال‌های گذشته، پلیس بحث آموزش به طلافروشان برای رعایت نکات ایمنی را در دستور کار قرار داد که توجه طلافروشان به این آموزش‌ها باعث شد دزدان در دو فقره سرقت ناکام بمانند.
وی درباره شباهت این دو سرقت گفت: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و نمی‌توان به طور قطع اعلام کرد این سرقت‌ها کار اعضای یک باند است. پلیس با بررسی هر دو سرقت به دنبال سارقان ناکام است. با این‌که دزدان در محل سرقت اقدام به تیراندازی کردند اما خوشبختانه به شهروندان آسیب جسمی وارد نشد. از شهروندان درخواست داریم در زمان وقوع این سرقت‌ها از تجمع در محل و تماشای صحنه خودداری کنند، زیرا با این کار جان خود را به خطر می‌اندازند. در صورت مشاهده سرقت، سریع با پلیس تماس گرفته و اطلاعات ظاهری دزدان را گزارش دهند.