هاشمیان و اسکوچیچ: حال ما خوب است

آخرین اخبار و جزئیات از اردوی تیم‌ملی

هاشمیان و اسکوچیچ: حال ما خوب است

وحید هاشمیان و دراگان اسکوچیچ به دلیل ابتلا به کرونا همچنان در قرنطینه هستند و نمی‌توانند در تمرینات تیم‌ملی حاضر شوند. ایران از روز سوم شهریورماه استارت زد و روز یازدهم همین ماه قرار است مقابل سوریه اولین بازی مقدماتی جام‌جهانی خود را برگزار کند. دومین بازی هم 16 شهریورماه برابر عراق خواهد بود. همه امیدوارند تا بازی اول این دو مربی بتوانند به تیم‌ملی ملحق شوند.

هاشمیان و اسکوچیچ: خوبیم
دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان در قرنطینه به سر می‌برند. آنها البته روزهای سخت بیماری را سپری کرده‌اند. در سه روز اول حالت تهوع، به همراه تب و بدن کوفتگی داشتند ولی در حال حاضر وضعیت جسمانی‌ آنها خوب است. وحید هاشمیان می‌گوید: «خدا را شکر حال من خوب است و هیچ مشکلی ندارم و تنها منتظر تست بعدی‌ام هستم.» دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی هم اضافه می‌کند: «به زودی تست بعدی کرونا را می‌دهیم و امیدواریم که دوران بیماری را پشت سر گذاشته باشیم.»
کریم باقری آمد
در روزهای غیبت اسکوچیچ و هاشمیان در تمرین تیم‌ملی، تصور می‌شد کریم باقری کنار ملی‌پوشان باشد. او هم اما غایب بود و این غیبت برای همه سوالات زیادی به وجود آورد. ظاهرا همه چیز به بروکراسی اداری و نامه‌نگاری‌ها بین فدراسیون و تیم‌ملی برمی‌گردد. این مساله باعث تاخیر حضور این مربی در تمرینات شد. دیروز صبح آقا کریم گفت: «امروز در تمرین حاضر می‌شوم و مشکلی از این بابت نیست.»
لژیونرها فردا می‌رسند
اکثر لژیونرهای تیم‌ملی فردا(هفتم شهریور) به تهران می‌رسند. سردار، جهانبخش، انصاری‌فرد، طارمی، بیرانوند و... از جمله بازیکنانی هستند که به تیم‌ملی دعوت شده‌اند. با توجه به هماهنگی‌های فدراسیون فوتبال، لژیونرها بعد از ورود به کشور، سریعا عازم اردو شده و در ادامه از لژیونرها تست کرونا گرفته می‌شود. در صورت منفی بودن تست‌ها آنها از روزسه‌شنبه هشتم شهریورماه در تمرینات حاضر خواهند شد.
تست ملی‌پوشان منفی شد
تا این لحظه کرونا برای هیچیک از ملی‌پوشان دردسرساز نبوده است. قبل از شروع تمرینات تیم‌ملی از تمام بازیکنان دعوت شده تست کرونا گرفته شد که پاسخ همه آنها منفی بود.  البته شب قبل از بازی ایران و سوریه اعضای تیم‌ملی ایران باردیگر تست می‌‌دهند.
تیم‌ملی با پرواز اختصاصی
با هماهنگی صورت گرفته از سوی فدراسیون ایران برای تمام مسابقات مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی تیم‌ملی با هواپیمای اختصاصی پرواز می‌کند. بازی اول ایران در آزادی است و برای بازی دوم مقابل عراق که در قطر برگزار می‌شود، ملی‌پوشان با پرواز اختصاصی به این کشور می‌روند و برمی‌گردند.
ایران میزبان سوریه
دبیر کل فدراسیون سوریه اعلام کرده به میزبانی ایران اعتراض دارد. درخواست آنها این بود که بازی در کشور ثالث برگزار شود. فیفا اما این اعتراض را نپذیرفت و تا این لحظه تیم‌ملی کشورمان میزبان است. دیروز محمود رضایی مدیر رسانه‌ای تیم‌ملی هم در واکنش به ادعای سوری‌ها گفت: «این موضوع اظهارنظر شخصی دبیرکل فدراسیون سوریه بوده و رسمی نیست. او هم این بحث را توئیت کرده و گفته ایران بحث کرونا دارد، مسأله وی ای آر در استادیومش حل نشده و بهتر است به AFC شکایت کنیم. متنی به این شکل خواندم، اما این صحبت‌ها تأثیری در میزبانی ایران ندارد.»