زندگی خطرناک کریستین بیل

زندگی خطرناک کریستین بیل

کریستین بیل که این روزها گزیده‌کار شده و فیلمنامه‌های کارهای جدیدش را با دقت تمام مطالعه و بررسی می‌کند، قرارداد بازی در «خطرناک زندگی کردن» را امضا کرد. او قبل از این بارها گفته بود دوست دارد در جلوی دوربین سینما نقش آدم‌های واقعی را بازی کند که در موقعیت‌ها و وضعیت‌های غیرواقعی روبه‌رو می‌شوند و با این فیلم، به این هدف و خواست خود می‌رسد. بیل در کنار بازی در نقش شخصیت‌محوری خطرناک زندگی کردن، یکی از تهیه‌کنندگانش هم هست.
شرکت مستقل فیلمسازی نیورجنسی تولید‌کننده این درام پرتنش اجتماعی است و آن را براساس مقاله‌ای جنجالی از دیوید کوشنر، روزنامه‌نگار تولید می‌کند. به‌دنبال چاپ مقاله کوشنر در نشریه ونیتی فیر، بحث‌های زیادی پیرامون آن شکل گرفت. مقاله این روزنامه‌نگار، مکاشفه‌ای در داستان زندگی جان لی بیشاپ است. او پس از نجات معجزه‌آسا از مرگ در دوران کودکی، وارد فعالیت در کلیسا شد و به‌سرعت از نظر شغلی ارتقای درجه پیدا کرد و نامش پرآوازه شد. شیوه فعالیت او در کلیسا و اجرای خاص مراسم‌های مذهبی، ازجمله چیزهایی بود که توجه عموم را به خود جلب کرد. زمانی که پسر بیشاپ به اعتیاد روی آورد، او تلاش‌های غیرمتعارفی را برای نجات فرزندش از دام اعتیاد انجام داد.  این مساله بیشاپ را به مرز مکزیک کشاند و مشکلات حقوقی زیادی برایش به‌وجود آورد.
به‌زودی نام بیشاپ با قاچاق مواد مخدر گره خورد و بعد از دستگیری به پنج سال زندان محکوم شد. نکته جالب در رابطه با زندگی بیشاپ این است که در انتهای کار، این پسرش بود که بعد از ترک اعتیاد به یاری‌اش آمد و او را از نابودی نجات داد. با پیدا شدن کارگردانی برای خطرناک زندگی کردن، کلید فیلمبرداری آن زده می‌شود./ موویز