نامیراهای گرانقیمت

نامیراهای گرانقیمت

چلویی ژائو از اکشن ابرقهرمانانه «نامیراها»ی خود به‌شدت راضی به نظر می‌رسد. او که بعد از درام اجتماعی «سرزمین آواره‌ها» و دریافت اسکار بهترین کارگردانی و فیلم سال برای آن به‌دنبال کاری متفاوت می‌گشت، نامیراها را اثر مورد علاقه خود معرفی می‌کند.
شرکت مارول تهیه‌کننده این اکشن کمیک استریپی، با هزینه‌ای بالا تهیه شده و کسی اطلاعی از رقم هزینه‌های تولید آن ندارد. او می‌گوید: «برایم اکشن کمیک‌استریپی با درام اجتماعی تفاوتی ندارد. برای هردوی آنها وقت می‌گذارم و کارم را با جدیت تمام انجام می‌دهم.» نامیراها با حضور بازیگرانی چون آنجلینا جولی، کیت هارینگتون، سلما هایک، جما چان، ریچارد مدن (جیمزباند احتمالی بعدی سینما) و کمیل نانجیانی ساخته شده و قرار است برای آخرین روزهای سال جاری میلادی روانه پرده سینماها شود.
آنجلیناجولی بعد از شارلیز ترون دومین بازیگر سرشناس هالیوودی به حساب می‌آید که در یک اکشن ابرقهرمانانه کمیک استریپی در نقش یک موجود نامیرا ظاهر می‌شود. این در حالی است که «نگهبانان کهن» ترون مدتی قبل از پلتفرم‌های اینترنتی پخش و با استقبال خوب تماشاگران روبه‌رو شد و زمینه تولید قسمت‌های بعدی آن را فراهم کرد. تهیه‌کنندگان نامیراهای جولی هم امیدوارند که تماشاگران استقبال مشابهی از این اکشن
 غیرمتعارف داشته باشند./ هالیوود ریپورتر