برادران ناتنی اپل

برادران ناتنی اپل

این‌بار شبکه اپل با گردآوردن چند هنرمند سرشناس، به‌دنبال آن است که داستان برادرانی ناتنی را به تصویر بکشد. «ریموند و ری» نام محصول جدید این شبکه اینترنتی است که با بازی ایوان مک‌گرگور و ایتن هاوک جلوی دوربین خواهد رفت.
 این دو در داستان این درام هیجانی در نقش برادرانی ناتنی ظاهر می‌شوند که بعد از سال‌ها یکدیگر را در مراسم خاکسپاری پدرشان ملاقات می‌کنند. رودریکو گارسیای لاتینی‌تبار کارگردانی فیلم را انجام می‌دهد.
مک‌گرگور در داستان فیلم در قالب شخصیت ریموند بازی می‌کند و هاوک هم ری ماجراست. آنها که در خانواده‌هایی متفاوت و والدینی مجزا بزرگ شده و روحیات کاملا متفاوتی دارند، متوجه می‌شوند مجبور به همراهی با هم هستند و این چیزی نیست که باب میل هیچ‌یک از این دو باشد. این همراهی خلق‌کننده هیجان، ماجراجویی و شوخ‌طبعی است که با یک پایان پیش‌بینی نشده همراه است. در طول داستان هر دو شخصیت به کشف دوباره خود می‌پردازند.
ریموند و ری تازه‌ترین کار قابل توجه اپل با همکاری چهره‌های سرشناس و صاحب سبک سینماست. قبل از این هنرمندانی چون آنتون فوکوآ، ویل اسمیت، مارتین اسکورسیزی، تام هنکس و برادران کوئن با فیلم‌هایی چون «قاتلین گل ماه»، «فینچ» و «تراژدی مکبث» با این پلتفرم اینترنتی
 همکاری کرده‌اند.
یکی از جدیدترین کارهای پخش شده اپل درام پرتنش و تحسین‌برانگیز «کودا» است، که توجه فراوان منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کرده است./ ددلاین