هنکس در پادکست تلویزیونی

هنکس در پادکست تلویزیونی

تماشاگران تلویزیونی به زودی فرصت آن را پیدا می‌کنند تا دیداری تازه و بدیع با تام هنکس در قاب کوچک داشته باشند. این بازیگر قبول کرده در پادکستی که به مناسبت 20 سالگی تولید درام جنگی «گروه برادران» تهیه و پخش می‌شود، حضور پیدا کند. این پادکست اواسط ماه سپتامبر پخش می‌شود و مربوط به دو اپیزود مجموعه تحسین‌شده و پربیننده شبکه اچ‌بی‌او خواهد بود. اولین اپیزود مربوط به پیش‌درآمدی است که تام هنکس و استیون اسپیلبرگ تهیه‌کننده اصلی آن بودند. خبر حضور هنکس در این پادکست در سطح وسیعی در رسانه‌ها منعکس شده است.
پادکست تلویزیونی در 12 اپیزود تهیه می‌شود و در آن با تمام عوامل تولید گروه برادران گفت‌و‌گو خواهد شد. پادکست تلویزیونی را شبکه اپل تهیه می‌کند.  این مینی‌سریز در سال 2001 پخش شد و توانست خیلی زود نظر اکثریت تماشاگران و منتقدان را به خود جلب کند. داستان مینی‌سریز بخشی مهم از تاریخ جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد. پخش این مجموعه تقریبا همزمان با اکران عمومی درام جنگی «نجات سرباز رایان» بود، که تام‌هنکس بازیگر آن و اسپیلبرگ کارگردانش بود.
خبر حضور هنکس در این پادکست، همزمان با اعلام حضور کوتاه‌مدت او در درام تازه و بدون نام وس اندرسون است. او در اولین همکاری‌اش با این فیلمساز تحسین‌شده در نقشی کوتاه اما بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در داستان فیلم همکاری خواهد کرد. گفته می‌شود حضور مهمان‌گونه هنکس در این فیلم، بدون دریافت هیچ دستمزدی خواهد بود. تماشاگران سینما در تاریخ 5 نوامبر هنکس را در درام علمی ــ تخیلی و آینده‌نگرانه «فینچ» ملاقات می‌کنند. این محصول شبکه اپل همزمان با پخش سینمایی از طریق اینترنت هم پخش استریم خواهد داشت./ ددلاین